background img
banner
banner

Έναρξη της Ονειροχώρας την προσεχή Τετάρτη!

ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΑΙΓΙΟΥ

Από το 2012 το Πάρκο των Χριστουγέννων αποτελεί έναν από τους πιο αγαπημένους θεσμούς της Δυτικής Ελλάδας, με εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες να έχουν περάσει τις πύλες του για να ζήσουν μια μοναδική Χριστουγεννιάτικη εμπειρία! Φέτος από τις 13 Δεκεμβρίου έως και τις 6 Ιανουαρίου με τίτλο «Ονειροχώρα» το Πάρκο των Χριστουγέννων παρουσιάζει μια επετειακή έκδοση για μια μοναδική γιορτινή εμπειρία! Ή έναρξη για τη φετινή διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου και ώρα 19:00 στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων με πλήθος δράσεων και εκπλήξεων!

Πρόγραμμα Έναρξης

Το μαγικό ταξίδι στην Ονειροχώρα ξεκινά!!! Το βαγονάκι περιπλανιέται στους δρόμους της πόλης! Εάν το συναντήσεις, σταμάτα… μια έκπληξη σε περιμένει! 1ος Σταθμός Πλατεία Αγίας Λαύρας, ώρα 18:00 Ακριβώς! 2ος Σταθμός Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου, ώρα 18:30 Ακριβώς! Τελευταίος Σταθμός η Ονειροχώρα, ώρα 19:00 Ακριβώς! Η μαγεία των Χριστουγέννων ξετυλίγεται και η πόλη πλημμυρίζει από μαγική χριστουγεννόσκονη! Χριστουγεννιάτικες μελωδίες μεταφέρουν το χαρμόσυνο μήνυμα των εορτών στην είσοδο της Ονειροχώρας! Φιλαρμονική Αιγίου «Ευτέρπη». Γλυκά χριστουγεννιάτικα αρώματα και γεύσεις συναντούν την έμπνευση. ΔΙΕΚ ΑΙΓΙΟΥ/ΤΜΗΜΑ «Τεχνικός Αρτοποιός-Ζαχαροπλάστης». Υπεύθυνη εκπαιδεύτρια: Ελισάβετ Πίκουλα-Μπομποτσιάρη. Παγωτό για όλους στην καρδιά του χειμώνα! Gelateria Δημητρίου. Η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α ευχαριστεί τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό για την παρουσία του στα εγκαίνια του Πάρκου! Συναυλία με τους Alcatrash! Τη βραδιά παρουσιάζει η δημοσιογράφος Δήμητρα Αναργύρου.

Το Πάρκο θα κρατήσει συντροφιά στους επισκέπτες του έως και τις 6 Ιανουαρίου, με πολλές δράσεις που θα κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον και θα προσφέρουν μια αξέχαστη χριστουγεννιάτικη εμπειρία με δωρεάν είσοδο για το κοινό.

Δείτε το πρόγραμμα εκδηλώσεων ΕΔΩ


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *