ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΧΘΡΙΚΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΜΙΧΑΛΗ ΖΕΣΤΑ
Η διοίκηση του Παναιγιάλειου με αφορμή την ήττα από τον Παναργειακό με 1-0 στο γήπεδο της Αβύθου, δεν έκανε «γαργάρα» τα εχθρικώς κείμενα εις βάρος της σε σχέση με τη διαιτησία και εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Δυστυχώς γι’ άλλη μία φορά και για ένα ακόμη παιχνίδι μας, ο διαιτητής Μιχαήλ Ζέστας του συνδέσμου Πειραιά και η παρέα του από τον σύνδεσμο, με τη διαιτησία του αλλοίωσε το τελικό αποτέλεσμα. Είναι αδιανόητο να έχουμε διαμαρτυρηθεί για τον συγκεκριμένο διαιτητή, να μένει ατιμώρητος, να εξακολουθεί να είναι στους πίνακες της διαιτησίας και το χειρότερο να διαιτητεύει με διατεταγμένη αποστολή τους αγώνες της ομάδας μας.
Αγαπάμε τον Παναιγιάλειο, αγαπάμε το ποδόσφαιρο και προσπαθούμε σε αγωνιστικά πλαίσια να δημιουργήσουμε μία ομάδα αντάξια της ιστορίας της και του ευ αγωνίζεσθε.
Δυστυχώς με τέτοιους διαιτητές, που κυριολεκτικά καταδιώκουν την ομάδα μας, αισθανόμαστε απογοητευμένοι και δεν ξέρουμε αν έχει νόημα να αγωνιζόμαστε μέσα σε αυτά τα πλαίσια στο χώρο του ποδοσφαίρου, όπως έχει διαμορφωθεί στην Γ΄ Εθνική και συγκεκριμένα στον όμιλό μας.
Ο συγκεκριμένος διαιτητής έπρεπε από «χθες» να έχει διαγραφεί από τους σχετικούς πίνακες. Επειδή γνωρίζαμε τι θα γίνει στο παιχνίδι με τον Παναργειακό, πριν τη διεξαγωγή του παιχνιδιού, βιντεοσκοπήσαμε τον αγώνα και θα αποστείλουμε το σχετικό βίντεο στην ΟΥΕΦΑ και στην ΦΙΦΑ για να εκφράσουμε την αγωνία μας και την απόγνωσή μας. Επίσης θα είναι στη διάθεση κάθε δικαιοδοτικής αρχής προκειμένου να κάνει τα αυτονόητα και τα οποία δεν έχει κάνει τόσο καιρό.
Δεν πρέπει να ξαναβάλετε το συγκεκριμένο διαιτητή στους πίνακες, εάν πράγματι αγαπάτε το Ελληνικό ποδόσφαιρο, θέλετε να το προστατεύσετε και ενδιαφέρεστε για το καλό του. Όποιος δει το σημερινό βίντεο, πλην όσων το έζησαν δια ζώσης, θα καταλάβει ότι ο συγκεκριμένος διαιτητής -Μιχαήλ Ζέστας του συνδέσμου Πειραιά- είναι ο πιο επικίνδυνος διαιτητής στις εθνικές κατηγορίες. Ελπίζουμε και ευχόμαστε μετά από αυτές τις διαιτησίες του, που είναι πρόκληση, να μην «ανταμειφθεί» με άνοδο στους διαιτητικούς πίνακες…»