background img
banner
banner

Με συνέπεια και υπομονή στις εξετάσεις

ΓΙΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ

Με τεράστια συμμετοχή παιδιών και κάθε απαραίτητη οργάνωση, συνεχίζονται οι προγραμματισμένες εξετάσεις για τα κέντρα Ξένων Γλωσσών και τα Φροντιστήρια της Αιγιάλειας στην πανελλήνια διαδικασία, από τις 25 Μαΐου και μέχρι και τα τέλη του επόμενου μήνα. Οι μαθητές, έχουν προετοιμαστεί με τον ¨παραδοσιακό¨ (!) πλέον τρόπο της φετινής πραγματικότητας (διαδικτυακά…) και είτε πρόκειται για μικρές, είτε για τις ανώτερες τάξεις, τα παιδιά δείχνουν μεγάλη τακτικότητα και συνέπεια.

Τα πρώτα ¨δείγματα¨ που καταγράφει το ρεπορτάζ του protionline.grγια την πρακτικότητα και τις συνθήκες στις εξετάσεις όλων των ιδιωτικών φροντιστηρίων της περιοχής, αφήνουν ένα σαφές και θετικό πρόσημο.

Οι μαθητές καλούνται να πετύχουν στις εξετάσεις μέσω μιας ¨απρόσωπης¨… οθόνης

Υποψήφιοι πτυχιούχοι κάθε ηλικίας, έχουν βαλθεί να ¨πετύχουν¨ και να αποδείξουν σε γονείς, εκπαιδευτικούς και κράτος ότι τα ιικά φορτία και το lock down του χειμώνα, όχι μόνο δεν τους επηρέασαν, αλλά τους πείσμωσαν ακόμα περισσότερο ως προς την προετοιμασία τους και το διάβασμά τους. Τα 19 διαφορετικά πτυχία που υπάρχουν για την μέσω ΑΣΕΠ διαδικασία στην αγγλική γλώσσα για παράδειγμα… (MICHIGAN, CAMBRIDGE, TOEIC, IELTS, ESB, PTE, TIE κ.λ.π.) υπάρχει συμμετοχή σε όλα ανεξαιρέτως και σε όλες τους φορείς, από δεκάδες παιδιά της Αιγιάλειας και από όλα τα ιδιωτικά φροντιστήρια. Τα πτυχία που ισχύουν και φέτος είναι τα PROFICIENCY, ADVANCED, LOWER και τις εξετάσεις που αξιολογούν όλες τις δεξιότητες στην αγγλική γλώσσα, INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE TESTING SYSTEM. Η συμμετοχή σε όλα τα επίπεδα πτυχίων, δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά σε οικονομικό πλαίσιο από τα κόστη της περσινής ή της προπέρσινης περιόδου και κυμαίνονται αναλόγως την κάθε περίπτωση και την βαθμίδα γνώσεων.

Με ¨self test¨ και μάσκες οι υποψήφιοι, με αντισηπτικά και αποστάσεις τα εξεταστικά κέντρα

Οι εξετάσεις για όλες ανεξαιρέτως τις γλώσσες και σε κάθε επίπεδο γίνονται κανονικά και δίχως κάποιο ευτράπελο, τα αυτοτέστ ισχύουν ως υποχρεωτική ¨παρουσία¨ τους κατά την διαδικασία της εκάστοτε εξετάσεις και βεβαίως, οι αίθουσες απολυμαίνονται με πολύ συχνό και διεξοδικό τρόπο.
Όμως ο παλμός που καταγράφεται και το πρόβλημα που εστιάζεται, δεν είναι ούτε στις διαδικασίες ή τις μετακινήσεις των παιδιών στα εξεταστικά κέντρα, ούτε το τυπικό της διαδικασίας στα θρανία που προσέρχονται.

Το ¨αγκάθι¨… έρχεται από την καραντίνα της περσινής περιόδου, περνάει στην αβεβαιότητα του διαστήματος Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου και… καταλήγει στο lock down της άνοιξης, όπου και ¨καθήλωσε την μάθηση των παιδιών πίσω από μια οθόνη, με τις αμέτρητες καθημερινές… αναποδιές να μην έχουν ούτε αρχή ούτε τέλος.

Γκολφινοπούλου: «Οι μαθητές βρέθηκαν σε ένα τελείως αφύσικο και μη βολικό περιβάλλον»

Τα διαδικτυακά μαθήματα όλου του φετινού χειμώνα, απέδειξαν σε γονείς και εκπαιδευτικούς, δύο πράγματα: Πως οι μαθητές ξέρουν να ελιχθούν ακόμα και υπό ιδιαίτερες ή δύσκολες συνθήκες.
Με τα φροντιστήρια στις ξένες γλώσσες να μη έχουν ανοίξει τις ¨πόρτες¨ τους ακόμα για τα παιδιά για δια ζώσης μαθήματα, αυτά κατάφεραν στην διαδικασία της προετοιμασίας των θερινών εξετάσεων από πλευράς γνώσεων, να δείξουν αξιοζήλευτη συνέπεια.

Τα ¨άγχη¨ των μαθητών έχουν ήδη ξεκινήσει, καθώς οι διαφορετικοί εξεταστικοί οργανισμοί και η κρατική λειτουργία έχει πολλές και διαφορετικές λεπτομέρειες, ως προς την συμμετοχή.
Μιλώντας στo protionline.gr η εκπρόσωπος του ομώνυμου φροντιστηρίου Αγγλικών Ναστάσια Γκολφινοπούλου, τονίζει: «Αυτή η ιστορία με τα διαδικτυακά μαθήματα και την διαδικτυακή προετοιμασία ¨τράβηξε¨ πάρα πολύ.

Το ίντερνετ είναι καλό για μια μικρή περίοδο, μια βραχυπρόθεσμη κατάσταση. Φέτος τα παιδιά στο φροντιστήριο μας, αναγκάστηκαν να προετοιμαστούν κατά 90% από το διαδίκτυο και 10% δια ζώσης.

Οι μαθητές βρέθηκαν σε ένα τελείως αφύσικο και απολύτως μη βολικό περιβάλλον. Αναγκάστηκαν να ¨παλεύουν¨ να θωρακίσουν το μυαλό τους με γνώσεις μέσω μιας οθόνης, όταν καμία απολύτως πλατφόρμα δεν μπορεί να εξασφαλίσει πως αυτό θα γίνει σωστά. Και δεν θα γίνει ποτέ!

Ειδικά για τα μικρά παιδιά, η διαδικτυακή μάθηση είναι καταστροφική και δεν έχει σε καμία περίπτωση επάρκεια».

Καφούσια:«Τα παιδιά είναι γεμάτα με ανασφάλεια και άγχος»

Ερωτώμενη από τo protionline.gr η υπεύθυνη του φροντιστηρίου εκμάθησης Γερμανικών Χαρίκλεια Καφούσια, επισημαίνει για την φετινή συμμετοχή και την προετοιμασία των παιδιών: “Η συμμετοχή δεν ήταν στα περσινά επίπεδα, είναι σαφώς πιο μικρή η συμμετοχή τους. Αυτή η διαδικασία του ¨περίμενε¨ και της αβεβαιότητας, στοίχησε πάρα πολύ και στα ίδια τα παιδιά απλά και στους γονείς τους που… γέμισαν με ανασφάλεια και άγχος καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Στην δική μας περίπτωση, στην γερμανική γλώσσα δηλαδή, αυτές τις μέρες δίνουν εξετάσεις αυτοί που ήταν να δώσουν τον Φεβρουάριο και οι επομένη ¨φουρνιά¨ είναι να δώσουν εξετάσεις αρχές Ιουλίου, αντί για τέλη Μαΐου – αρχές Ιουνίου που ήταν κανονικά”. Να σημειωθεί ότι τα πολύ μικρά παιδιά δεν συμμετείχαν στην διαδικασία, καθώς η προετοιμασία τους ήταν αποκλειστικά με την ιντερνετική διαδικασία, άρα με ελλείψεις. Η κ. Καφούσια, επισημαίνει: “Εμείς στο δικό μας φροντιστήριο κάνουμε αυτό που πάντοτε κάναμε: Δουλεύουμε με μεθοδικότητα, πείσμα και με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο την γνώση, την ετοιμότητα και την δίψα των παιδιών μας για την μάθηση. Και το πετυχαίνουμε! Και βέβαια, αυτό γίνεται κυρίως λόγω των ίδιων των μαθητών μας!”


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr