background img
banner
banner

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΝΕΛΛΗΣ: «Βασικός στόχος η επισκεψιμότητα 365 ημέρες τον χρόνο…»

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΤΩΡΑ» ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Μία από τις πιο ισχυρές και δυναμικές υποψηφιότητες των επερχόμενων εκλογών για την τοπική αυτοδιοίκηση, αποτελεί ο επιχειρηματίας Χρήστος Κανελλής. Ο επί σειρά ετών Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας, που διατηρεί ξενοδοχειακές μονάδες στα Σελιανίτικα, δίνει το “παρών” στα δημοτικά δρώμενα ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο κεντρικό ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Αιγιάλεια Τώρα» του δημάρχου Δημήτρη Καλογερόπουλου, έχοντας συγκροτημένο πρόγραμμα, δυνατό λόγο, σύγχρονες λύσεις ανάπτυξης για το κομμάτι του Τουρισμού και φυσικά, διάθεση δημιουργίας για όλα τα δρώμενα της κοινωνίας.

Γνώστης του αναπτυξιακού χώρου και ανήσυχο επιχειρηματικό πνεύμα καθώς είναι, θέτει στόχους για τη συνολική τουριστική ανάπτυξη της περιοχής καθώς η ευρύτητα της επιχειρηματικότητάς του αλλά και ο καινοτόμος σχεδιασμός που έχει σαν πρόταση για το κομμάτι της επισκεψιμότητας, δημιουργούν μεγάλες προοπτικές για την Αιγιάλεια.

Λίγα λόγια για τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο

Δραστηριοποιείται στον κλάδο του Τουρισμού για πάνω από 25 χρόνια, ενώ είναι αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας και εκπρόσωπος του νομού Αχαΐας στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων. Ανήκει στο Διοικητικό Συμβούλιο του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και πρωτοστατεί σε πολιτιστικές εκδηλώσεις, τοπικές εθελοντικές προσπάθειες και κοινωνικές δραστηριότητες. Έχει εκπροσωπήσει δεκάδες φορές τον κλάδο του, σε Συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι πτυχιούχοςΜάρκετινγκ και Εξειδίκευσης στην Οργάνωση Τουριστικών Μονάδων του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολείται με τα θαλάσσια σπορ και μιλά άπταιστα δύο ξένες γλώσσες.

Πριν λίγες μέρες, εορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού. Με ποια πλεονεκτήματα και ποιες παθογένειες “συναντά” αυτή η ημέρα την τοπική μας κοινωνία, στο κομμάτι Τουρισμού;
Ο Τουρισμός σήμερα αλλάζει ταχύτατα, θα έλεγα ότι είναι ο πιο ανταγωνιστικός κλάδος στο παγκόσμιο στερέωμα. Οι νέες τάσεις όπως ο Βιωματικός Τουρισμός, οι Ψηφιακοί Νομάδες, οι online κρατήσεις και φυσικά τα προβλήματα όπως το φαινόμενο του Υπερτουρισμού που πλήττει πλέον και τη χώρα μας και φυσικά η κλιματική αλλαγή, φέρνουν ραγδαίες εξελίξεις. Λόγω της δουλειάς μου, τα τελευταία 25 χρόνια μιλώ με ανθρώπους του Τουρισμού κυριολεκτικά από όλο τον κόσμο, ταξιδεύω σε Διεθνείς Εκθέσεις σε όλη την Ευρώπη και πραγματικά αυτό που βλέπω την τελευταία διετία, δεν έχει προηγούμενο. Όπως αντιλαμβάνεστε επηρεάζεται όχι μόνο όλο το οικοσύστημα του τουρισμού αλλά και η ίδια βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και των εργαζομένων μαζί με την τοπική οικονομία. Θα ήθελα λοιπόν να καταθέσω όλη αυτή την εμπειρία στον τόπο μου και να προετοιμάσουμε την Αιγιάλεια για την επόμενη μέρα, με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία.

Πολλοί πιστεύουν ότι είστε το ιδανικό πρόσωπο, για να αναλάβετε την αντιδημαρχία Τουρισμού και την προβολή της περιοχής. Ποιο είναι το πλάνο σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Τι σκοπεύετε να κάνετε;
Είναι γεγονός ότι η κάλπη είναι άδεια! Εφόσον όμως θα έχω την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου στην Αιγιάλεια, και φυσικά την επιλογή του Δημάρχου, είμαι έτοιμος να εφαρμόσω και να εξελίξω ένα εκτεταμένο πρόγραμμα Τουριστικής Ανάπτυξης της Αιγιάλειας, όπως έχουν ήδη παρουσιαστεί αρκετά στοιχεία του. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω πως ένα σοβαρό πρόγραμμα, που στοχεύει στην ανάπτυξη του Τουρισμού, δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθεί από τις ενέργειες ενός μόνο ατόμου αλλά χρειάζεται μια αφοσιωμένη ομάδα, σε συνδυασμό με τη συμμετοχή της κοινωνίας για την πλήρη εφαρμογή του. Εκτός από πόροι, θα απαιτηθούν και συνέργειες ευρύτατης κλίμακας (και μεταξύ παρατάξεων) για να καταστεί εφικτή εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου. Αυτό το πλαίσιο αποτελεί και τη δέσμευσή μου.

Ποια είναι η εκτίμησή σας για το έργο της Δημοτικής Αρχής και του δημάρχου κ. Καλογερόπουλου; Είστε ικανοποιημένος από το συνολικό έργο;
Η Δημοτική Αρχή του Δ. Καλογερόπουλου, σε μία πολύ δύσκολη συγκυρία με δύο χρόνια παγκόσμια πανδημία, με πόλεμο στην Ουκρανία και κυρίως με μειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο και τεράστια δυσκολία στην ψήφιση προτάσεων ή προϋπολογισμού, κατάφερε να καθαρίσει την Αιγιάλεια από τον εφιάλτη των σκουπιδιών, να διοικηθούν οι υπηρεσίες του δήμου, να παρέχονται ανελλιπώς υπηρεσίες όχι μόνο προς τους δημότες αλλά και προς ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες συμπολιτών μας και να προωθήσει επιτέλους προς ολοκλήρωση, μεγάλα έργα του δήμου (αποχετευτικό- Σελινούντας κ.λπ.) Έτσι μπόρεσε να βάλει τις βάσεις για την επόμενη πενταετία μιας πραγματικής ανάπτυξης. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι εάν οι πολίτες δώσουν την ευκαιρία στον τωρινό Δήμαρχο, σε πέντε χρόνια θα έχουμε μία πολύ καλύτερη Αιγιάλεια.

Οι υποψήφιοι διεκδικητές του δημαρχιακού θώκου υπόσχονται και τάζουν πολλά. Ποια είναι η πολιτική σας εκτίμηση για το πρόγραμμα των άλλων παρατάξεων;
Έως σήμερα, το πολιτικό πλάνο των υποψήφιων διεκδικητών της δημαρχίας επικεντρώνεται κυρίως σε επιθέσεις κατά των πεπραγμένων και του προγράμματος του Δημάρχου. Διαφαίνεται ότι βασικός άξονας της στρατηγικής είναι η σύμπλευση με το ρεύμα και τη συλλογιστική “ποτέ 2η φορά ο ίδιος δήμαρχος στο Αίγιο”. Επιτέλους, και καθώς οι εποχές είναι δύσκολες, ελπίζω να έχουμε φτάσει πλέον στη στιγμή της συγκριτικής αξιολόγησης. Καλώ τους συμπολίτες μας να επιλέξουν χρήσιμους ανθρώπους που θα εργαστούν για τον τόπο. Αναμένω με έντονο ενδιαφέρον την παρουσίαση και των δικών τους αναλυτικών προτάσεων με στόχευση και χρονοδιάγραμμα. Με γενικόλογες παρατηρήσεις και αόριστα ευχολόγια, δεν θα ήθελα να ασχοληθώ.

Είστε αντιπρόεδρος στον Σύλλογο Ξενοδόχων και ένας από τους πιο έμπειρους επαγγελματίες στην Αιγιάλεια, στο κομμάτι του Τουρισμού. Ποια είναι τα υπέρ και τα κατά, αυτή τη στιγμή; Η Αιγιάλεια μπορεί να αλλάξει πρόσωπο και να ακολουθήσει άλλες συντεταγμένες στην τουριστική ανάπτυξη μιας νέας εποχής;
Δυστυχώς εδώ και 30 χρόνια η Αιγιάλεια είναι εκτός του τουριστικού χάρτη της χώρας. Ζούμε όμως σε ένα ιδιαίτερο τόπο που διαθέτει όλα τα στοιχεία για να μπορέσει να αναπτυχθεί τουριστικά. Έχουμε πανέμορφες παραλίες, βουνά, λίμνες, πλούσια ιστορία και ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα. Και ναι, όλα αυτά συνθέτουν ένα πολύ καλό πακέτο και η Αιγιάλεια μπορεί να στοχεύσει και να διεκδικήσει επισκεψιμότητα 365 ημέρες τον χρόνο. Είναι μοναδική ευκαιρία τώρα να επιστρέψουμε δυναμικά με καινοτόμες δράσεις προβολής και να επανασχεδιάσουμε ένα Τουριστικό Πρόγραμμα που θα επαναφέρει την Αιγιάλεια στην τουριστική ατζέντα. Υπάρχουν πλέον τα κατάλληλα εργαλεία και με την βοήθεια της κοινωνίας, έμπειρων και εξειδικευμένων ανθρώπων, είναι απολύτως εφικτό να κάνουμε ρεαλιστική μια επιτυχημένη επανεκκίνηση.

Πρόσφατα στην Ημερίδα Τουρισμού, είχατε αναλάβει το “ειδικό βάρος” της συμπαρουσίασης του προγράμματος της παράταξής σας, προκειμένου να αναπτύξετε το πλάνο σας. Δώστε μας μία εκτίμηση για τη “δυναμική” του προγράμματος. Σας ικανοποιεί ο Σχεδιασμός, όπως παρουσιάστηκε;
Βασισμένο στους οκτώ πυλώνες που ήδη δημοσιοποιήσαμε, το πρόγραμμα της Ομάδας Τουρισμού στηρίζεται σε ένα ρεαλιστικό, αναλυτικό, κοστολογημένο και στοχευμένο πλάνο. Άλλωστε, δεν γεννήθηκε σε μία νύχτα. Είναι προϊόν μακροχρόνιας μελέτης. Ωστόσο ο κλάδος του Τουρισμού χαρακτηρίζεται από την συνεχή εξέλιξη και είναι πολύ ευαίσθητος στις αλλαγές που συμβαίνουν ως αποτέλεσμα της διεθνούς εμβέλειας και ανταγωνιστικότητας. Έτσι και εμείς θα παρεμβαίνουμε με στοχευμένες τροποποιήσεις που θα εξελίσσουν και θα βελτιώνουν το πρόγραμμά μας συνεχώς. Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι απαιτούνται ευρείας κλίμακας συνέργειες για την αντιστροφή της κατάστασης και να επισημάνω πως κάθε καλοπροαίρετη κριτική, που συνοδεύεται με βελτιωτικές προτάσεις, είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Θα με ενδιέφερε επίσης ιδιαίτερα να εξετάσω τα αντίστοιχα προγράμματα Τουριστικής Ανάπτυξης της Αιγιάλειας και των άλλων συνδυασμών, εφόσον βέβαια κάποια στιγμή, δημοσιοποιηθούν.

Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος από τον κορωνοϊό και μετά δέχεται συνέχεια “οικονομικές πιέσεις” είτε με τις ανακατατάξεις των τιμών των αγαθών και των προϊόντων πρώτης ανάγκης, είτε με τις αλλαγές των τιμών σε ενέργεια και ρεύμα, είτε με την ανεργία που αυξάνεται κάθε μήνα όλο και περισσότερο. Ποιος είναι ο προβληματισμός σας, πάνω σε αυτά τα κοινωνικά ζητήματα;
Η παγκοσμιοποίηση και οι διεθνείς συγκυρίες με τις συνεχείς ανατιμήσεις βασικών προϊόντων έχουν φέρει την κοινωνία σε ένα οικονομικό αδιέξοδο. Τα προβλήματα που δημιουργούνται ιδιαίτερα με την κλιματική αλλαγή είναι κοινά σε όλους μας και μόνο ενωμένοι με συνεργασία θα μπορέσουν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά. Για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητη η εφαρμογή περισσότερης Δημοκρατίας καθώς και της ενεργής συμμετοχής της κοινωνίας σε αποφάσεις που αφορούν την ίδια. Πάντα με βασικό μας γνώμονα τον ρεαλισμό και την παρακαταθήκη που θα αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Σε όλα αυτά, κρίσιμο ρόλο καλείται να παίξει η δυναμική και η οικονομική συνεισφορά του τουρισμού στο τοπικά παραγόμενο εισόδημα, και στην αύξηση της αγοραστικής δύναμης της τοπικής κοινωνίας, γιατί όπως έχουν δείξει μελέτες, επηρεάζει 32 κλάδους της οικονομίας.

Δώστε μας μία εκτίμηση για την εικόνα που παρουσίασε η τουριστική, θερινή περίοδος που φεύγει σιγά – σιγά. Πώς διαφοροποιήθηκε από τις προηγούμενες χρονιές; Μπορούμε να λέμε ότι βρισκόμαστε σε θετικό πρόσημο;
Η χρονιά του 2023 είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιητική για την Αιγιάλεια, τα νούμερα είναι ελαφρώς θετικά σε σχέση με το 2022, όμως η σεζόν και πάλι θα κλείσει νωρίς και οι εποχιακοί Επαγγελματίες του Τουρισμού και της Εστίασης, όπως άλλωστε είμαι και εγώ, θα βρεθούν αντιμέτωποι με έναν ακόμα αβέβαιο και δύσκολο χειμώνα. Είναι λοιπόν ζήτημα επιβίωσης των περισσοτέρων από εμάς, να γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις ώστε να παραταθεί η σεζόν τουλάχιστον για 2 ή 3 μήνες, με στόχο τις 365 ημέρες τον χρόνο…


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr