background img
banner
banner

Αναπτυξιακή προοπτική από τα έργα της αποχέτευσης

ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ

Σε… εργοτάξια τείνουν να μετατραπούν Άβυθος, Λόγγος και Καμάρες, με τα έργα για τα εσωτερικά δίκτυα αποχέτευσης λυμάτων σε παραλιακούς οικισμούς της Αιγιάλειας, να βρίσκονται σε μεγάλη ανάπτυξη. Ταυτόχρονα προχωρά το έργο της αποχέτευσης της οδού Κορίνθου αλλά και ακόμη δύο έργα της ΔΕΥΑΑ, που όλα μαζί αναμένεται να δώσουν σημαντική αναπτυξιακή προοπτική στην περιοχή. Πλην όμως, δεδομένων των συνθηκών, δεν παύει να υπάρχει προβληματισμός από τη μεγάλη αύξηση του κόστους των υλικών και άπαντες ελπίζουν να αποπερατωθούν εντός προκαθορισμένων χρόνων…

Μεταξύ των έργων που επιβλέπει ως αρμόδια αρχή η ΔΕΥΑΑ, είναι το μεγαλύτερο εν εξελίξει περιβαλλοντικό έργο στη Δυτική Ελλάδα, που αφορά την αποχέτευση των παραλιακών οικισμών, η αποχέτευση της οδού Κορίνθου, που περνά πρώτα από τη Ζ. Πηγής και την Κανελλοπούλου. Και βέβαια, η αντικατάσταση εξωτερικού καταθλιπτικού αγωγού στην Αιγείρα (Ποταμός Κράθης-Δεξαμενή Αιγείρας) και η αντικατάσταση εσωτερικών δικτύων ύδρευσης Τ.Κ. Διακοπτού, καθώς επίσης και η επισκευή του επαγγελματικού χώρου των παλαιών σφαγείων στις εγκαταστάσεις του βιολογικού καθαρισμού.

Τελειώνει η Άβυθος τον Απρίλιο, έναρξη σε ένα δεκαήμερο στην Ακράτα

Σε ό,τι αφορά το μεγάλο αποχετευτικό έργο που εκτελεί η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, όπως φαίνεται από την πορεία των εργασιών, είναι εφικτό το πλάνο να ολοκληρωθεί το έργο της εγκατάστασης του αγωγού στην Άβυθο, μέσα στον Απρίλιο. Παράλληλα, σε ανάπτυξη βρίσκονται οι εργασίες στον Λόγγο αλλά και τις Καμάρες όπου τις τελευταίες ημέρες υπάρχει μεγάλη πρόοδος. Επίσης, μέσα στο επόμενο δεκαήμερο υπάρχει σχεδιασμός ώστε να πραγματοποιηθούν οι πρώτες τομές και στην Ακράτα.

Σε πλήρη ανάπτυξη τα έργα στις Καμάρες

To protionline.gr επισκέφθηκε τα έργα στην περιοχή των Καμαρών, με τον αντιδήμαρχο Δ.Ε. Ερινεού και αντιπρόεδρο της ΔΕΥΑΑ Γιώργο Ντίνο να εκφράζει την ικανοποίησή του για την πορεία των εργασιών. ΄΄Το έργο της αποχέτευσης στις Καμάρες έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου ένα μήνα και αναπτύσσεται στους δρόμους προς την παραλία που έχουν και πάρα πολλές διακλαδώσεις. Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκονται στην κεντρική οδό Ακονιάς αλλά και σε παράπλευρους και κάθετους δρόμους, ενώ σε κάποια σημεία έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του αγωγού και οι τομές έχουν κλείσει εκεί όπου αναμένεται η ρίψη ασφάλτου για να γίνουν προσβάσιμοι οι δρόμοι΄΄, τόνισε ο κ. Ντίνος. Αναφορικά με τυχόν προβλήματα που έχουν προκληθεί, ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΑ επισήμανε: ΄΄Είναι λογικό να υπάρχουν προσωρινά προβλήματα εξαιτίας των έργων τα οποία ωστόσο ξεπερνιούνται γιατί προχωρούν γρήγορα, δεδομένου ότι εργάζεται πολύ προσωπικό και ταυτόχρονα σε πολλά σημεία΄΄.

Το δυσκολότερο κομμάτι για την περιοχή των Καμαρών ωστόσο δεν είναι οι παραλιακοί οικισμοί εκεί όπου υπάρχουν φαρδείς δρόμοι, αλλά μέσα στις Καμάρες (πάνω από την Π.Ε.Ο.), σημείο που θα σκαφτεί το επόμενο διάστημα. ΄΄Για ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό έργο, όλοι πρέπει να κάνουμε υπομονή και να είμαστε συνεργάσιμοι΄΄, τόνισε ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Ερινεού. Αναφορικά με τον χρόνο παράδοσης, είπε: ΄΄Ειδικά για τις Καμάρες ο χρόνος περαίωσης είναι τρεις μήνες και νομίζω πως αυτό είναι εφικτό΄΄.

Παράλληλα, έκανε ειδική αναφορά στη σπουδαιότητα του έργου για τη Δυτική Αιγιάλεια, λέγοντας: ΄΄Το έργο έρχεται να δώσει ακόμη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στην περιοχή. Στην περίπτωση δε που καρποφορήσουν οι προσπάθειες για τη μεγάλη επένδυση στο πρώην κλαμπ Μεντιτερανέ, η οποία εφόσον ευοδωθεί θεωρείται η μεγαλύτερη σε όλη την Πελοπόννησο τα τελευταία 30 χρόνια, τότε μπορούμε να πούμε πως και από άποψη υποδομών και επενδύσεων, η Δυτική Αιγιάλεια θα ξαναβγεί δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, αναβαθμίζοντας όλη την Αιγιάλεια΄΄.

Ρευστή η κατάσταση με τις παραγγελίες υλικών

Οι άνθρωποι της ΔΕΥΑΑ ωστόσο παρακολουθούν τα έργα με ιδιαίτερη αγωνία, γνωρίζοντας πολύ καλά τα ενδεχόμενα προβλήματα εξαιτίας των ανατιμήσεων των υλικών. Το μεγαλύτερο δε πρόβλημα, όπως αναφέρουν έχει να κάνει με τα ασφαλτικά, αμμοχάλικα, σωληνώσεις, καθώς και με τις μεταφορές τους λόγω της αύξησης και στα καύσιμα.

Οι προμηθεύτριες εταιρείες πάντως, εξαιτίας της ρευστότητας της κατάστασης, δεν δίνουν προσφορές για περισσότερο από τέσσερις ημέρες καθώς οι τιμές αλλάζουν διαρκώς. Ερωτηματικό παραμένει το πώς θα γίνονται οι παραγγελίες και οι προμήθειες στη συνέχεια, με την ελπίδα βέβαια να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και να… καθίσει κάπου η μπίλια στη ρουλέτα των τιμών.

Στην κυκλοφορία η Ζ. Πηγής ως το τέλος της εβδομάδας

Την ίδια στιγμή, με ταχείς ρυθμούς προχωρά και το έργο της αποχέτευσης της οδού Κορίνθου που ξεκίνησε από την οδό Ζωοδόχου Πηγής. Μάλιστα, το τμήμα από το οποίο ξεκίνησε, από το ύψος των σκαλιών της Φιλοποίμενος, έως το σημείο που τέμνει με την Κανελλοπούλου, θεωρήθηκε το πιο δύσκολο, με αγωγό Φ800 που έπρεπε να εγκατασταθεί και πάρα πολλά εμπόδια που ξεπεράστηκαν. Τα σκαπτικά μηχανήματα ήδη… είδαν την Κανελλοπούλου, ενώ, όπως εκτιμάται, εντός της εβδομάδας θα πέσουν τα πρώτα ασφαλτικά, αποκαθιστώντας το οδόστρωμα, έτσι ώστε η Ζωοδόχου Πηγής, από την Φιλοποίμενος μέχρι την Ομαγυρίου Διός, να δοθεί στην κυκλοφορία. Από εκεί και πέρα, οι δρόμοι θα κλείνουν τμηματικά, χωρίς ωστόσο να κοπεί εντελώς η κυκλοφορία, με τους υπεύθυνους του έργου να αναφέρουν πως τα… δύσκολα πέρασαν.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr