background img
banner
banner

“Θα δημιουργήσουμε την «πυξίδα» της οικονομίας και της κοινωνίας μας”

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ ΜΙΛΑ ΣΤO PROTIONLINE.GR ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ

Η απόφαση του επιχειρηματία Θεόδωρου Λουλούδη να εμπλακεί με τις επιμελητηριακές εκλογές τον ερχόμενο Δεκέμβριο πάρθηκε ύστερα από ώριμη σκέψη και υπό το πρίσμα της ανησυχίας μεγάλης μερίδας μελών που δεν είναι ικανοποιημένα από τη σημερινή διοίκηση. Με συνεχείς παρεμβάσεις στον Τύπο αλλά και στον δημόσιο του λόγο, ο εκδότης της Πελοποννήσου αποδεικνύει ότι έχει βαθιά γνώση των πεπραγμένων αλλά και σχέδιο για την επόμενη μέρα. Σήμερα με συνέντευξή του στo Protionline.gr αποκαλύπτει πολύ περισσότερα για το νέο του εγχείρημα.

Θα είστε υποψήφιος στις εκλογές για το Επιμελητήριο Αχαΐας. Γιατί;

Το Επιμελητήριο είναι ο εκπρόσωπος προς την εκάστοτε κυβέρνηση, όσων ασκούν οικονομική δραστηριότητα. Τα Επιμελητήρια έχουν εξαιρετικά εκτενείς αρμοδιότητες. Τόσο που να επηρεάζουν την πορεία της οικονομίας του Νομού και της κάθε μιας και του καθένα επαγγελματία και επιχειρηματία ξεχωριστά. Η παρούσα διοίκηση δεν αξιοποιεί τις δυνατότητες που τις δίνει ο Νόμος. Τα μέλη του Επιμελητηρίου Αχαΐας δεν ενημερώνονται επαρκώς για όσα νομοθετούνται στην χώρα, αλλά και τις εξελίξεις στην οικονομία και δεν λαμβάνουν επαρκείς ανταποδοτικές υπηρεσίες. Η παρούσα διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας δεν λαμβάνει τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της Αχαϊκής οικονομίας και δεν μελετά την τοπική οικονομία ώστε να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της περιοχής. Αυτά θέλω να αλλάξω με την υποψηφιότητα μου. Θέλω να αναβαθμίσω το Ε.Α. που σήμερα έχει αποξενωθεί τα μέλη του και τις ανάγκες τους.

Μελετάτε την οικονομία της Αχαΐας και της Αιγιαλείας. Να μας πείτε δυο λόγια ;

Το Επιμελητήριο Αχαΐας, δυστυχώς, δεν έχει Μητρώο με ακριβή στοιχεία. Ωστόσο πήραμε την πρωτοβουλία και μελετήσαμε το μητρώο και είδαμε ότι είναι εγγεγραμμένες 3.517 οικονομικές μονάδες με έδρα την Αιγιαλεία ή το 14,5% του συνόλου του Νομού. Ο αριθμός των επιχειρήσεων στην Αιγιαλεία είναι αναλογικός του πληθυσμού της. θα έλεγα ότι η Αιγιαλεία δεν έχει ούτε πολλές ούτε λίγες επιχειρήσεις. Έχει όμως επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα.

Ποιος ο ρόλος του Επιμελητηρίου στην Αιγιάλεια, καθότι στην περιοχή για πολλούς Φορείς του νομού δίδεται η αίσθηση ότι αυτοί λειτουργούν μόνο για την Πάτρα.

Το Επιμελητήριο Αχαΐας, όπως κάθε επιμελητήριο έχει χωρική εμβέλεια το σύνολο του Νομού Αχαΐας. Κάθε επιχείρηση, σε οποιοδήποτε σημείο του Νομού και εάν βρίσκεται, πρέπει να έχει πρόσβαση στις ίδιες υπηρεσίες. Οι επιχειρήσεις της Αιγιαλείας δεν δέχονται τις υπηρεσίες που πρέπει από το Επιμελητήριο όχι γιατί είναι μακριά από το «κέντρο» την Πάτρα δηλαδή, αλλά γιατί γενικά δεν παρέχει υπηρεσίες στα μέλη του όπου και εάν έχουν έδρα. Τις υπηρεσίες που ο νόμος ορίζει και που τα μέλη έχουν ανάγκη. Μην ξεχνάμε ότι κάθε χρόνο πληρώνουν συνδρομή μη λαμβάνοντας ανταποδοτικά σχεδόν τίποτα. Το Επιμελητήριο δεν έχει σχέδιο για ανάπτυξη της οικονομίας του Δήμου Αιγιαλείας και αυτό δεσμεύομε ότι θα αλλάξει με την εκλογή μας. Θα το κάνουμε εντός του 2025. Η σημερινή κατάσταση, δηλαδή η παραχώρηση απλά μιας αίθουσας και ενός γραφείου για εκδηλώσεις και συσκέψεις, είναι «κοροϊδία» και υποτίμηση των επιχειρήσεων της Αιγιαλείας. Θα μπούμε μπροστά για την ανάπτυξη της οικονομίας του Δήμου.

Με δεδομένο ότι τα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες ή και δυνατότητες της Αιγιάλειας είναι διαφορετικά από τον υπόλοιπο νομό, πως σκοπεύετε να τα διαχειριστείτε;

Όλοι γνωρίζουμε ότι η Αιγιαλεία έχει τεράστια πλεονεκτήματα. Σε στενή συνεργασία με τους εμπορικούς και επαγγελματικούς φορείς του Δήμου και βέβαια τον Δήμο θα τα καταγράψουμε, θα τα αναδείξουμε και θα τα θέσουμε σε λειτουργία. Θα αναφερθώ σε ορισμένα μόνο σήμερα.

Το Λιμάνι Αιγίου: Στους υφιστάμενους κυβερνητικούς σχεδιασμούς υπάρχουν έργα υψηλής αβεβαιότητας, μικρής κλίμακας και σημασίας παρεμβάσεις. Δεν εντάσσουν το λιμάνι σε κάποιο σχεδιασμό. Παραμένει χωρίς ρόλο αυτή η δημόσια επένδυση σχεδόν τριψήφιου αριθμού εκατομμυρίων η χρήση του οποίου σήμερα είναι να το κουτσουλάνε οι γλάροι. Αυτό πρέπει να αλλάξει και θα αλλάξει.

Η θάλασσα είναι πλούτος και για την Αιγιαλεία: Πολλές πόλεις άλλαξαν πορεία αξιοποιώντας το θαλάσσιο μέτωπό τους. Παράδειγμα μικρής πόλης, η Μάλαγα η οποία όταν την έπληξε η αποβιομηχάνιση στράφηκε στη θάλασσά της και σήμερα δέχεται πάνω από 3 εκατ. τουρίστες τον χρόνο. Το Αίγιο είναι μια πόλη ευλογημένη. Διαθέτει πάνω από 20 παραλίες, ημιορεινά και ορεινά χωριά και μοναδικές διαδρομές, στην ενδοχώρα. Με εξαιρετικά δημοφιλή τοπικά προϊόντα γαστρονομίας, σπουδαίους αρχαιολογικούς χώρους και τόσα άλλα. Η απόφαση, η πόλη του Αιγίου να στραφεί στον Τουρισμό και να κατασκευαστεί μαρίνα τουριστικών σκαφών δίπλα στην προβλήτα του Νέου Λιμανιού προς την πλευρά της πρώην Χαρτοποιίας είναι σωστή. Η μαρίνα είναι το πρώτο βήμα αλλά υπάρχουν και επόμενα, όπως η πλήρης ανάπλαση του παράλιου μετώπου στην πόλη. Οι επισκέπτες από τη θάλασσα θέλουν να απολαύσουν την ξηρά και το παράλιο μέτωπο είναι το πρώτο που θα τους υποδεχθεί. Η μέγιστη αξιοποίηση των 70 στρεμμάτων της πρώην Χαρτοποιίας, που βρίσκονται μπροστά στον χώρο που θα δημιουργηθεί η μαρίνα είναι επίσης αναγκαία.

Το Αίγιο μπορεί να γίνει citybreak προορισμός. Η Αιγιαλεία βρίσκεται πολύ κοντά στην Πάτρα, κοντά στην Αθήνα, με σύγχρονο δρόμο πρόσβασης. Ήδη, υπάρχουν πολλοί λόγοι να την επισκεφτεί κανείς, όπως έναν δυναμικό κλάδο εστίασης για κάθε γαστρονομική ή βραδινή απόλαυση, παραλίες, μοναστήρια (όπως οι Ταξιάρχες και το Μέγα Σπήλαιο), χωριά όπως η Ζαρούχλα, προορισμοί όπως το Συνεβρό, μουσεία και άλλα αξιοθέατα. Τώρα, το Αίγιο προσθέτει και την ανάπλαση του. Γίνεται όμορφη πόλη, που αξίζει να την περπατήσεις στο κέντρο της, να απολαύσεις το μπαλκόνι της (Υψηλά Αλώνια) ή να βγεις στην αυλή της (το θαλάσσιο μέτωπο της). Είναι αναγκαία η συνεργασία με τουριστικά γραφεία Ελλάδας και εξωτερικού και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος που θα δίνει πολλές δυνατότητες ψυχαγωγίας και χαράς στον επισκέπτη, και με πολιτιστικές ή άλλες εκδηλώσεις. Η Αιγιαλεία πρέπει να απευθυνθεί στην εσωτερική τουριστική αγορά. Να περιγράψει τον νέο καλαίσθητο εαυτό του αλλά και όσα μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη. Στη συνέχεια θα αποδειχθεί ότι είναι εύκολο κάθε επισκέπτης να το αγαπήσει.

Ο Οδοντωτός πρέπει να περάσει εξ ολοκλήρου στον Δήμο, ή σε σύμπραξη με άλλους φορείς, ώστε να λειτουργεί με βάση την αξία του και την ζήτηση και όχι μονίμως να υστερεί. Η ανάπτυξη της γραμμής του Οδοντωτού είναι ένα έργο που θα αναδείξει επί της ουσίας τουριστικά όλη την περιοχή της Αιγιαλείας και των Καλαβρύτων.

Τι θα κάνετε εάν εκλεγείτε; Ποιες οι δεσμεύσεις σας;

Η παράταξη μας, διαθέτει συγκεκριμένο πρόγραμμα ώστε το Επιμελητήριο μας να ασκεί όλες τις δυνατότητες που του δίνει ο Νόμος και να στηρίξει την προσωπική και εταιρική ανάπτυξη κάθε μέλους του.

• Πρώτος στόχος μας είναι να ωφελούνται και να συμμετέχουν στις δράσεις του Επιμελητηρίου όλα τα μέλη. Θα εργαστούμε ώστε να «γνωρίσουν», να ωφεληθούν, να λαμβάνουν υπηρεσίες, να το θεωρούν «σπίτι» τους και να αγαπήσουν το Ε.Α. περισσότεροι. Δεσμευόμαστε για διαφάνεια διοίκησης, δημοσιότητα και δημόσιο τακτικό, έγκαιρο και ουσιώδη απολογισμό.

• Το Επιμελητήριο θα γίνει η δυνατή και διεκδικητική φωνή των μελών του στα τοπικά, εθνικά και ευρωπαϊκά όργανα που λαμβάνουν αποφάσεις.

• Θα ηγηθούμε για την επίτευξη συνέργειας μεταξύ των φορέων του Νομού ώστε να δημιουργηθεί επιτέλους η «αναπτυξιακή στρατηγική» της Αχαΐας. Θα δημιουργήσουμε την «πυξίδα» της οικονομίας και της κοινωνίας μας. Θα παγιοποιήσουμε διμερή αλλά και συλλογική επαφή και συνεργασία με τους δήμους, τα Εργατικά Κέντρα, τον ΣΕΒ, το ΤΕΕ/ΤΔΕ, το ΓΕΩΤΕΕ, το Οικονομικό Επιμελητήριο, τα Πανεπιστήμιά και κάθε άλλο ανάλογο φορέα.


Διαβάστε περισσότερα:
·
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΡΟΣΩΠΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr