background img
banner
banner

Από Γενάρη και βλέπουμε

ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΡΕΝΟΥ

Ιστορική χαρακτηρίστηκε η 17η Απριλίου 2019 για την Αιγιάλεια, καθώς, μετά από μία δεκαετία, το τρένο σφύριξε ξανά… κουβαλώντας μαζί του προσδοκίες για την αναπτυξιακή προοπτική που δίνει στην περιοχή ο σύγχρονος σιδηρόδρομος.

Το δοκιμαστικό δρομολόγιο στο σιδηροδρομικό τμήμα «Κιάτο – Αίγιο», στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και το τρένο, ως ντιζελοκίνητο θα έμπαινε κανονικά στις ράγες με τακτά δρομολόγια τον Σεπτέμβριο, όπως διαβεβαίωνε με δηλώσεις του ο τ. Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Θάνος Βούρδας, που ακολούθησε το δρομολόγιο μέχρι το σταθμό του Αιγίου.
Το συγκεκριμένο δρομολόγιο ήταν το πρώτο, μετά από δέκα χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα και σίγουρα με την καθιέρωση δρομολογίων στο εγγύς μέλλον, θα συμβάλει στην βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων όχι μόνο της Αιγιάλειας αλλά και όλης της Βόρειας Πελοποννήσου.

Το δοκιμαστικό δρομολόγιο είχε ξεκινήσει από τον Σ.Σ. Κιάτου και έφτασε στον Σ.Σ. Αιγίου με ενδιάμεσες στάσεις, στους Σ.Σ. Ξυλοκάστρου και Σ.Σ. Ακράτας. Συγκεκριμένα, στα δύο βαγόνια επέβαιναν ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και οι γενικοί γραμματείς του υπουργείου Θάνος Βούρδας και Γιώργος Δέδες, καθώς και στελέχη του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ, της κατασκευάστριας εταιρείας ΜΕΤΚΑ κ.ά. Στην στάση του Ξυλοκάστρου οι κ. Σπίρτζης και Δέδες αποβιβάστηκαν και το ταξίδι συνεχίστηκε…

Διορθώσεις στη γραμμή και σήμανση

Όπως είχε αναφέρει στο protionline.gr, ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Βούρδας, ΄΄η νέα γραμμή είναι έτοιμη κατασκευαστικά όμως υπολείπεται η σηματοδότηση καθώς προέχει η ασφάλεια των πολιτών. Εκτιμούμε ότι θα τεθεί σε λειτουργία στο τέλος του καλοκαιριού΄΄. Σημείωσε ακόμη πως δεν υπάρχει η επιθυμία να ξεκινήσει τη λειτουργία του σε περίοδο αιχμής.

Κατά εκτιμήσεις του τ. γενικού γραμματέα στo protionline.gr, ΄΄ως ηλεκτροκίνητη, εκτιμούμε ότι η γραμμή θα λειτουργήσει σε 18 μήνες, οπότε και θα είναι έτοιμο το ένα ρεύμα προς Ψαθόπυργο. Το άλλο ρεύμα, υπολογίζουμε να είναι έτοιμο σε 24 μήνες από σήμερα.”

Ωστόσο, διανύουμε τον Σεπτέμβριο και κανένα νέο στον ορίζοντα για το πότε το τρένο θα ξεκινήσει τα πρώτα του δρομολόγια. Σύμφωνα με πληροφορίες της “Π”, κατά το δοκιμαστικό δρομολόγιο του περασμένου Απριλίου, εντοπίστηκαν μικρές αστοχίες για τις οποίες έπρεπε να γίνουν διορθώσεις από την κατασκευάστρια εταιρία, έργο που πρόκειται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Οκτωβρίου.

Επίσης, σύμφωνα με πηγές κοντά στους εμπλεκόμενους φορείς, η σηματοδότηση πηγαίνει για τέλη Ιανουαρίου 2020. Πολύ δύσκολα λοιπόν, θα δούμε φέτος δρομολόγια, αφού το υπουργείο για να το πράξει θα πρέπει να πάρει ρίσκο με την έλλειψη σηματοδότησης.

Το έργο αφορά το τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 72 χλμ, που κατασκευάσθηκε σε συνέχεια του τμήματος Κόρινθος – Κιάτο, που βρίσκεται σήμερα σε κανονική λειτουργία. Το νέο έργο περιλαμβάνει τρεις νέους Σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι Στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr