background img
banner
banner

Μαθησιακές δυσκολίες μαθητών

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΚΡΑΤΑΣ

Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και πώς τους αντιμετωπίζουν ο δάσκαλος/νηπιαγωγός στην καθημερινή του διδακτική και πράξη, ήταν το θέμα της τρίωρης Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης που παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Ακράτας, την Τρίτη το βράδυ. Το σεμινάριο υλοποιήθηκε Διαδικτυακά μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ZOOM με επιτυχία από την λογοθεραπεύτρια -Ειδικευμένη στις Επιστήμες Αποκατάστασης κα. Αγγελική Μαλαχάτη (φωτο) σε συνεργασία με τη Δ/ντρια του σχολείου, στο πλαίσιο των σχεδιασμένων επιμορφώσεων της σχολικής μονάδας, της Ψυχοκοινωνικής Ενδυνάμωσης των μαθητών και του ετήσιου Συλλογικού Προγραμματισμού.

΄΄Συγχαίρουμε την κα. Μαλαχάτη για την επιστημονική, επαγγελματική και ανθρώπινη προσέγγισή της σε αυτό το ευαίσθητο θέμα. Την ευχαριστούμε για όλα όσα μοιράστηκε μαζί μας. Συγχαίρω και τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας και τις νηπιαγωγούς που παρακολούθησαν την επιμόρφωση, είχαν απορίες και συζήτησαν το θέμα΄΄, αναφέρει η διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου, Αναστασία Ευσταθίου.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr