background img
banner
banner

Αλλάζει στρατηγική για την προσέλκυση επισκεπτών ο δήμος Αιγιαλείας

ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 ΧΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Με εμφανή διάθεση συνεργασίας και βούληση για μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της τουριστικής προβολής του δήμου Αιγιαλείας από ό,τι μέχρι τώρα, συνεδρίασε χθες για πρώτη φορά η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Αιγιαλείας. Η πρώτη αυτή συνεδρίαση της Επιτροπής, είχε τον χαρακτήρα ειδικής και κατεπείγουσας, δεδομένου ότι εν όψει της σημερινής ψήφισης του προϋπολογισμού του δήμου, έπρεπε να έχει εγκριθεί ο προϋπολογισμός αλλά και ο προγραμματισμός δράσης της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης για το 2024.

Όπως και έγινε. Τα χρήματα που έχει προϋπολογίσει η Επιτροπή ούτως ώστε να πραγματοποιήσει τις δράσεις που περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό της για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του δήμου, ανέρχονται σε περίπου 150.000 ευρώ, ποσό που ενεκρίθη ομόφωνα στη χθεσινή συνεδρίαση. Ταύτιση απόψεων φαίνεται πως υπήρξε και ως προς τα σημεία στα οποία πρέπει να δοθεί έμφαση στον σχεδιασμό, με τον πρόεδρο της Επιτροπής, Παναγιώτη Αγγελόπουλο να αναλύει το σκεπτικό και τα «βήματα» που έχει εκτιμηθεί πως πρέπει να γίνουν, ούτως ώστε μέσα στο τρέχον έτος να μπουν οι βάσεις, προκειμένου από την επόμενη χρονιά να υπάρξουν ορατά αποτελέσματα.

Αναλύθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αιγιάλειας

Όπως τόνισε ο κ. Αγγελόπουλος στα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής, ΄΄όπως φαίνεται, μέχρι τώρα, οι προσπάθειες της Επιτροπής των προηγούμενων χρόνων δεν έφεραν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, διότι δεν έχει καταγραφεί αύξηση της επισκεψιμότητας στον δήμο μας. Αντιθέτως μάλιστα, ειδικά το τελευταίο διάστημα καταγράφεται κατακόρυφη πτώση και αυτό είναι κάτι που πρέπει να ανατραπεί. Διότι ο δήμος μας έχει δεκάδες συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι άλλων περιοχών, τα οποία δεν έχουν αναδειχθεί όπως θα έπρεπε. Κάποια μάλιστα δεν τα ξέρουν ούτε οι ίδιοι οι Αιγιαλείς, πόσο μάλλον οι άνθρωποι εκτός Αιγιάλειας΄΄. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στo Protionline.gr ο πρόεδρος της Επιτροπής, ΄΄ο χειμώνας αυτός είναι πολύ «παγωμένος» και η τοπική οικονομία, που έχει πληγεί και από τη μείωση του αγροτικού εισοδήματος, βρίσκεται σε τέλμα”.

Ως παράδειγμα, ο κ. Αγγελόπουλος είπε πως οι κάτοικοι άλλων περιοχών δεν ξέρουν «το τρένο του Αιγίου, αλλά το τρένο των Καλαβρύτων», εννοώντας πως έρχονται στο Διακοπτό αλλά δεν μένουν στην περιοχή και απλώς φεύγουν για Καλάβρυτα. Ειδική αναφορά έκανε στα αξιοθέατα και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής πάνω στα οποία ο δήμος θα «χτίσει» το τουριστικό προϊόν του, όπως είναι το Αρχαίο Θέατρο της Αιγείρας, η λίμνη Τσιβλού, τα ορεινά χωριά της Ανατολικής Αιγιάλειας, η ανάδειξη των ιστορικών Ιερών Μονών κ.ά.

Εκπόνηση μελέτης και στρατηγικός σχεδιασμός

Να σημειωθεί ότι από τις πρώτες δράσεις της Επιτροπής θα είναι η ανάθεση εκπόνησης μελετών σε εξειδικευμένους επαγγελματίες, προκειμένου να δημιουργηθεί το πλάνο από ανθρώπους του χώρου, σχετικά με το πώς θα πρέπει να κινηθεί ο δήμος, προκειμένου να έχει απτά αποτελέσματα.

΄΄Δεν θέλουμε απλώς να γνωρίσουμε τα αξιοθέατα της περιοχής στους ντόπιους (κάποια δεν τα ξέρουν ούτε αυτοί). Θα ακολουθήσουμε συγκεκριμένη στρατηγική εξωστρέφειας που φιλοδοξούμε να αλλάξει άρδην το προφίλ της περιοχής. Η αρχή έχει ήδη γίνει με τα μονοπάτια της Αιγιάλειας, κάτι που προχωράει ικανοποιητικά. Σε γενικότερο πλαίσιο θα κινηθούμε έτσι για τον τουρισμό της περιοχής.
Ο ρόλος της Επιτροπής είναι μεν γνωμοδοτικός ωστόσο θα είναι και με προτάσεις και ουσιαστικές αποφάσεις. Και σε αυτό συμφωνήσαμε όλοι΄΄, πρόσθεσε ο κ. Αγγελόπουλος, κάνοντας γνωστό πως ζήτησε από τα μέλη της Επιτροπής να καταθέτουν τις προτάσεις τους οι οποίες θα εξετάζεται εάν και πώς μπορούν να υλοποιηθούν.

Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκε και το μέλος της, αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας Χρήστος Κανελλής, παρουσιάζοντας συγκεκριμένο πλαίσιο προτάσεων και δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής και στην προώθηση των τοπικών προϊόντων στους επισκέπτες.

Πρόταση για ανάθεση μελέτης σε εξειδικευμένους επαγγελματίες ούτως ώστε να… μην υπάρχουν περιθώρια μη απόδοσης των προσπαθειών και των χρημάτων που θα δαπανήσει ο δήμος για την τουριστική ανάδειξή του, έκανε το προερχόμενο από την αντιπολίτευση μέλος της Επιτροπής, Χρήστος Σπηλιωτόπουλος, με τον πρόεδρο να απαντά πως ήδη έχουν δρομολογηθεί η διαδικασίες για την ανάθεση του συγκεκριμένου έργου.

Διοργάνωση Ημερίδας το επόμενο διάστημα

Τέλος, να σημειωθεί ότι μία από τις πρώτες δράσεις της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, θα είναι η διοργάνωση ημερίδας, διαφορετικής από αυτές που έχουν γίνει ως τώρα, με σκοπό την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του δήμου, σε περιοχές εκτός Αχαΐας και όμορων νομών.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr