background img
banner
banner

Καλλιμάνης: Από το Αίγιο στην Ευρώπη -Νέα εποχή επενδύσεων με ευρεία γκάμα κατεψυγμένων ψαριών & θαλασσινών

Η «Καλλιμάνης», εδώ και 65 χρόνια, κυκλοφορεί κατεψυγμένα θαλασσινά και ψάρια στην Ελλάδα, τα οποία λαμβάνουν υψηλή αναγνώριση από τους καταναλωτές για την ποιότητα και τη γεύση τους. Η επεξεργασία και η παραγωγή των περισσότερων προϊόντων γίνεται στις εγκαταστάσεις της στο Αίγιο, ενώ στο πλαίσιο της νέας εποχής, θα ενισχύσει τη γκάμα της με νέα προιόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας στις υποκατηγορίες των φυσικών αλιευμάτων.

Ο σχεδιασμός και η παραγωγή της πλειοψηφίας των προιόντων θα γίνεται στο Αίγιο με τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των υφιστάμενων γραμμών παραγωγής και με τη δημιουργία νέων. H πρόσφατη ενσωμάτωση της «Καλλιμάνης» στον όμιλο εταιρειών Dardanel Önentaş δίνει νέα δυναμική στην εταιρεία. Ο όμιλος Dardanel Önentaş, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στον κλάδο των τυποποιημένων και κατεψυγμένων ψαριών, θαλασσινών και έτοιμων γευμάτων, επενδύει δεκάδες εκατομμύρια στην ανάπτυξη της γκάμας των προϊόντων της «Καλλιμάνης» στα κανάλια του οργανωμένου λιανεμπορίου και της μαζικής εστίασης. Οι επενδύσεις αυτές θα ενισχύσουν την παραγωγή, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας στην τοπική κοινότητα και κάνοντας τα προϊόντα «Καλλιμανης» γνωστά σε ακόμα περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ως συνώνυμα των ελληνικών θαλασσινών γεύσεων.

Μια παράδοση 65 ετών

Από το 1956, η «Καλλιμάνης» μετρά μια αδιάλειπτη παρουσία στον τομέα της παραγωγής κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών στην Ελλάδα. Η ιστορία της χαρακτηρίζεται από εντατική δουλειά και απόλυτη εξειδίκευση. Στο DNA του brand με τα ηγετικά χαρακτηριστικά «φωλιάζει» η φροντίδα για την προσφορά του τελικού προϊόντος στους καταναλωτές, αλλά και η αγάπη για το θαλάσσιο οικοσύστημα. Η κορυφή ήταν πάντα το απόλυτο!

Νέα εταιρική ταυτότητα για τη νέα εποχή Καλλιμάνης

Η «Καλλιμάνης» μπαίνει σε μια νέα εποχή με την πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας. Στο νέο λογότυπο πρωταγωνιστεί το όνομα «Καλλιμάνης», το οποίο στη συνείδηση των καταναλωτών παραμένει πάντα συνώνυμο με την ευρύτερη κατηγορία των ψαριών και θαλασσινών, αλλά και την καινοτομία και την παραδοσιακά υψηλή ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας. Η νέα ταυτότητα της «Καλλιμάνης» σηματοδοτεί την ευρύτερη ανανέωση της εταιρείας και το νέο λογότυπο θα «πρωταγωνιστήσει» και στον ανασχεδιασμό όλων των συσκευασιών της εταιρείας για υφιστάμενα και νέα προϊόντα.

Νέες συσκευασίες και δυναμική ανανέωση για το brand

Στα ατού της εταιρείας συγκαταλέγεται η μοναδική γεύση από τα φυσικά, αλλά και παναρισμένα αλιεύματά της, καθώς και η ευκολία που παρέχουν τα ημιέτοιμα ή και έτοιμα γεύματα με βάση τα ψάρια και θαλασσινά. Με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τη νέα δυναμική στις δραστηριότητες της εταιρίας, το μέλλον έφθασε για την «Καλλιμάνης» με νέους στόχους και… θαλασσινό αέρα!

Ένας νέος ορίζοντας ανοίγεται για την «Καλλιμάνης» και την κατάκτηση μιας πιο ευρείας αγοράς. Η εξέλιξη που θα φέρει ακόμη περισσότερες επιλογές, αλλά και απόλαυση για τους λάτρεις των θαλασσινών εδεσμάτων.

Πηγή


Κατηγορίες Άρθρου
ΕΛΛΑΔΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr