background img
banner
banner

Πιθανή η λειτουργία του φέρι μπόουτ μέσα στο καλοκαίρι

ΠΩΣ ΤΟ «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ» ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΖΟΝΙΩΝ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΙΣ «ΑΓΟΝΕΣ»

Ως επίτευγμα της δημοτικής αρχής και αποτέλεσμα της καλής συνεργασίας της με τον δήμο Δωρίδος, θα μπορούσε να θεωρηθεί η προώθηση του αιτήματος ένταξης στις «Άγονες Γραμμές» της χώρας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Κορινθιακού, συμπεριλαμβάνοντας ως ενδιάμεσο σταθμό του δρομολογίου τα Τριζόνια.

Η θετική απόφαση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ενισχύει τις πιθανότητες επαναλειτουργίας του πορθμείου μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια, που είχε σταματήσει καθώς δεν θεωρείτο συμφέρουσα από τους πλοιοκτήτες.

Η οικονομική στήριξη ωστόσο που συνεπάγεται η ένταξη στις λεγόμενες «Άγονες Γραμμές», κάνει τη σύνδεση της Αιγιάλειας με την Φωκίδα… μήλον της Έριδος με το ενδιαφέρον να καταγράφεται ήδη σε επίπεδο δήμου από ιδιοκτήτες φέρι μπόουτ, γεγονός που στοιχειοθετεί την εκτίμηση ότι το φέρι θα ξαναπλεύσει στον Κορινθιακό μέσα στο καλοκαίρι.

Να σημειωθεί ότι στην απόφαση του υπουργείου να αποδεχθεί το αίτημα «μέτρησε» η πρόθεση για στάση και στα Τριζόνια προκειμένου να εξυπηρετούνται οι λιγοστοί κάτοικοι αλλά και οι πολυάριθμοι επισκέπτες. Ο μόνος τρόπος για την επιδότηση από το κράτος της πορθμειακής γραμμής Αιγίου – Αγ. Νικολάου, που αποδεδειγμένα δεν είναι βιώσιμη, ήταν το φέρι μπόουτ να πραγματοποιεί στάση στα Τριζόνια. Μάλιστα, εκτιμήθηκε το γεγονός ότι τα Τριζόνια μπορούν έτσι να καλυφθούν και υγειονομικά μέσω του Νοσοκομείου Αιγίου, δημιουργώντας έναν δίαυλο εμπορικό και επιβατικό που θα αποφέρει κέρδος και στις δύο περιοχές.

Ενέργειες για την υλοποίηση αναπτυξιακών έργων

Μάλιστα, αναφερόμενος στις προγραμματισμένες ενέργειες για την υλοποίηση αναπτυξιακών έργων για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, ο δήμαρχος Αιγιαλείας Δημήτρης Καλογερόπουλος, κατά την συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την περασμένη εβδομάδα, συμπεριέλαβε την επαναλειτουργία της πορθμειακής γραμμής Αιγίου – Αγίου Νικολάου Δωρίδος. Επίσης, ερωτηθείς από το protionline.gr σημείωσε τα εξής: ΄΄Ήδη έχουμε καλά σημάδια. Η γραμμή Αιγίου – Φωκίδας εντάχθηκε στις άγονες γραμμές του υπουργείου. Κι αυτό ήταν μία μεγάλη επιτυχία για την επαναλειτουργία της. Εμάς όμως δεν μας ενδιαφέρει μόνο η λειτουργία της γραμμής αλλά να υπάρχει χρηστικότητα. Ήδη ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπει ο νόμος για την επαναλειτουργία της γραμμής που έχει σταματήσει σημειωτέον, εδώ και δέκα χρόνια. Έχει τελειώσει πλέον η προθεσμία ένστασης, θεωρώ ότι σχεδόν δεδομένη η επιστροφή του φέρι. Ήδη κυλάει η προθεσμία εάν κάποιος θα θελήσει να ακυρωθεί αυτό, αλλά ταυτοχρόνως αναλαμβάνει την υποχρέωση για δύο χρόνια να τη λειτουργήσει αυτοτελώς, χωρίς την ενίσχυση από την άγονη γραμμή. Πιστεύω ότι αν δεν προκύψει κάτι, θα έχουμε τη γραμμή το συντομότερο χρόνο ίσως και μέσα στο καλοκαίρι, λαμβάνοντας υπόψη ότι χρειάζεται εύλογος χρόνος προκειμένου να τελειώσουν οι προθεσμίες και οι διαδικασίες. Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος γι’ αυτή την εξέλιξη΄΄.

Παράλληλα, τόνισε: ΄΄Επιδιώκουμε κι άλλα έργα όπως είναι η ενεργειακή αναβάθμιση της περιοχής μας.

Στόχος μας είναι να γίνει η γραμμή αυτή βάση για πρώτη ίσως στην Ελλάδα που θα έχει ηλεκτρική ενέργεια, έχοντας υπόψη όχι μόνο τη λειτουργικότητα της γραμμής αλλά και τις υποδομές που θα γίνουν στα δύο λιμάνια προκειμένου να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια που θα είναι εκμεταλλεύσιμες και για άλλες ανάγκες όπως π.χ. για τη φόρτιση αυτοκίνητων, λαμβάνοντας υπόψη ότι η λιμενική μας ζώνη είναι πολύ κοντά στον κόμβο της εθνικής οδού. Αυτά είναι σχέδια που εκπονούμε με ορίζοντα κάποιων χρόνων, όπως συμβαίνει και για την αξιοποίηση των υδάτων του ποταμού Σελινούντα, έργο που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να γίνει αύριο. Είναι σαφές ότι χρειάζεται πολύς αγώνας αλλά τα μεγάλα βήματα έχουν γίνει΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr