background img
banner
banner

Ο «Άνθρωπος του Θεού» γέμισε το θερινό σινεμά

ΟΑΣΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΤΟ “ΣΙΝΕ ΔΡΟΣΙΑ” ΣΤΑ ΣΕΛΙΑΝΙΤΙΚΑ

Για άλλη μια καλοκαιρινή σεζόν το “Σινέ – Δροσιά” υπήρξε ο απόλυτος υπαίθριος χώρος φιλοξενίας της έβδομης τέχνης. Οι επιλογές των προβολών των πιο καινούριων ταινιών ήδη έγραψαν τη… δική τους ιστορία. Από τις 8 Ιουλίου που άνοιξε τις “πύλες” του, μέχρι και την Τετάρτη 8/9 που θα προβάλλεται το τελευταίο έργο της σεζόν “Ο άνθρωπος του Θεού” έγινε το αδιαχώρητο.

Η ταινία που ¨κλείνει¨ το φετινό σινεμά, κάνει αισθητή την παρουσία της και προετοιμάζεται για τις επόμενες υποψηφιότητες για… όσκαρ. Φέτος, ο κόσμος επέλεξε Σελιανίτικα για την καθημερινή του έξοδο και… συνήθεια, αλλά και… Σελιανίτικα επίσης, για τη νυχτερινή διασκέδαση, με σύγχρονο ή ρετρό “χαρακτήρα” και διάθεση. Το θερινό σινεμά καταλήγει να “υπερτερεί” της ψυχαγωγίας και της απόλαυσης, ολοκληρώνοντας έτσι μια πλήρως επιτυχημένη πορεία και συνεχίζει να ζει στις καρδιές όλων.

Τουριστικός προορισμός τα Σελιανίτικα

Οι φετινές τιμές εισόδου στον κινηματογράφο που ίσχυσαν ήταν σταθερές και απαράλλαχτες με αυτές του ‘18 ή του ‘19. Συγκεκριμένα ήταν 7 ευρώ το κανονικό εισιτήριο και στα 5 ευρώ τα παιδικά και τα φοιτητικά. Και η αλήθεια είναι, ότι για μια τέτοια “απόλαυση” και με τις ανέσεις που προσφέρει ο συγκεκριμένος χώρος, το κόστος δεν είναι και μεγάλο. Αυτό που παρατηρείται και επικεντρώνεται σαν εικόνα για την φετινή θερινή σεζόν, είναι ότι ο κόσμος έδωσε βροντερό “παρών” σε αυτού του είδους την διασκέδαση. «Η ναυαρχίδα του τουρισμού στην Ελλάδα λένε είναι η Μύκονος. Αν είναι έτσι… τότε σίγουρα για τον τουρισμό του Κορινθιακού κόλπου, η ναυαρχίδα είναι η Αιγιάλεια. Θεωρώ ότι πλέον εδώ, υπάρχουν και οι υποδομές και οι συνθήκες που χρειάζεται ένας τουριστικός προορισμός, ώστε να θεωρηθεί επιτυχημένος και αξιόλογος. Η περιοχή της Αιγιάλειας έχει υπέροχες ακτές, έχει φιλόξενο κόσμο, έχει τις απαιτούμενες προδιαγραφές και οι επιχειρηματίες ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν για να ευχαριστήσουν τον εκάστοτε πελάτη. Όταν μάλιστα, ολοκληρωθεί η σύνδεση με τον κεντρικό συλλεκτήριο αγωγό, πιστεύω ότι η περιοχή των Σελιανιτίκων αυτόματα θα πάρει τριπλάσια τουριστική ¨ώθηση¨. Τότε, σε εκείνη την περίπτωση, θα μπορούμε να μιλήσουμε για πολύ μεγαλύτερα πράγματα. Ίσως για μια ραγδαία ανάπτυξη που όμοια της δεν θα έχει καμία άλλη περιοχή στην Πελοπόννησο» αναφέρει ο επιχειρηματίας που επί σειρά ετών έχει μεγάλη δραστηριότητα στον χώρο των θεαμάτων, Βασίλης Φιλιππόπουλος.

Φέτος το καλοκαίρι και κατά γενική ομολογία, η περιοχή των Σελιανιτίκων δεν υστέρησε σε πληρότητα κόσμου. Οι παράλιες, τις πιο πολλές ημέρες του Ιουλίου και του Αυγούστου ήταν γεμάτες από πολύ λαό και τα καταστήματα της περιοχής, είτε ήταν café – bar είτε ήταν τα μικρά “γραφικά” ταβερνάκια, ¨βούλιαξαν¨ από κόσμο. Οι επαγγελματίες της περιοχής κάνουν λόγο για μια ¨δυνατή¨ σεζόν, με τους επισκέπτες και παραθεριστές ή και τους ντόπιους, να φτιάχνουν ένα “γερό κράμα” επιτυχίας και προτίμησης για την φετινή σεζόν που ήδη σιγά – σιγά φεύγει και να βάζουν υποθήκη με… γερά θεμέλια από τώρα, για το ερχόμενο καλοκαίρι και την ανάπτυξη της περιοχής. Τα ξενοδοχεία της περιοχής πέτυχαν πληρότητες που άγγιξαν το 90%, τα καθημερινά καφέ ήταν σε πρώτη προτίμηση για τους λουόμενους και όχι μόνο και οι… ¨περατζάδες¨ δίπλα στη θάλασσα δεν σταμάτησαν ούτε μία ημέρα καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

«Ο κόσμος έδειξε ότι φοβάται λιγότερο τον covid-19 σε σχέση με πέρσι»

Το “Σινέ Δροσιά” όπως ακριβώς έγινε και πέρυσι, έτσι και φέτος λειτουργούσε με το 50% του δυναμικού, λόγω των υποχρεωτικών υγειονομικών και απαραίτητων αποστάσεων και μέτρων. Μεταξύ των καθισμάτων υπάρχει η προβλεπόμενη εκ του νόμου απόσταση, όλοι οι χώροι ανεξαιρέτως ανανεώνονται και απολυμαίνονται τακτικά και με σχολαστικότητα και φυσικά, το ίδιο ισχύει και στις τουαλέτες του σινεμά και στο κυλικείο. Ο κ. Φιλιππόπουλος, διαπιστώνει για την φετινή, σε σχέση με την περσινή χρονιά και υπό το πρίσμα του ιού: «Ο κόσμος φέτος ήταν πιο… ελεύθερος σε σχέση με το ‘20, όσον αφορά την κοινωνική συμπεριφορά του. Ήταν πιο “απελευθερωμένος”. Αυτό, το αποδίδω στο γεγονός ότι πολλοί έχουν εμβολιαστεί ή έχουν νοσήσει. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό που παρατηρήθηκε είναι ότι φοβάται λιγότερο τον covid-19 και είναι σαφώς οι πελάτες μας ήταν λιγότερο σχολαστικοί. Ίσως πια η ίδια η κοινωνία, να νιώθει ότι είναι η ώρα να φερθούμε πιο ελεύθεροι» αναφέρει ο γνωστός επιχειρηματίας.

Αυλαία με το έργο για τη ζωή του Αγ. Νεκταρίου

Μία μεγάλη αλήθεια, είναι ότι η Αιγιάλεια δεν έχει επουδενί να ζηλέψει κάτι από άλλους προορισμούς και άλλες τουριστικές περιοχές. Ο επαγγελματίας κ. Φιλιππόπουλος, είχε την τύχη φέτος, η οικογενειακή του επιχείρηση να ρίξει… αυλαία με το πιο καινούριο και φημισμένο έργο της χρονιάς εμπνευσμένο από τη ζωή του Αγίου Νεκταρίου και σε κάθε προβολή του, να γεμίζει ασφυκτικά από κόσμο.. Και γιατί άλλωστε πρέπει να γίνεται κάτι… “λιγότερο” η Αιγιάλεια από το καλύτερο;

«Δεν θεωρώ ότι είμαι τοπικιστής, απλά λέω αυτό που βλέπω. Πρέπει να καταλάβουνε όλοι πως η περιοχή, μπορεί να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον κάθε επισκέπτη και ότι έχει πολλά περιθώρια, για περισσότερη εξέλιξη και προοπτικές. Οι επαγγελματίες είναι αξιόλογοι, ο ντόπιος κόσμος φιλόξενος και ζεστός και θεωρώ ότι όλοι όσοι “δουλεύουμε” για το καλό του τουρισμού και της ανάπτυξης, κάνουμε το καλύτερο δυνατό και καταφέρνουμε να μην φεύγει κανείς δυσαρεστημένος. Ο καθένας που θα έρθει να αφήσει τα λεφτά του εδώ, θέλει εξυπηρέτηση και άνεση. Αυτό ακριβώς προσφέρουμε και πετυχαίνουμε ως επιχειρηματίες» καταλήγει ο ιδιοκτήτης του “Σινέ – Δροσιά”.


Κατηγορίες Άρθρου
ΕΞΟΔΟΣ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr