background img
banner
banner

ΣΤΡ. ΒΑΡΔΑΚΗΣ: «Αιγιάλεια! Εδώ είναι το ταξίδι…»

ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ 

Οργανωμένος, με σίγουρα βήματα, αισιόδοξος και αποφασισμένος να κερδίσει το… προσωπικό του στοίχημα, ώστε η Αιγιάλεια να λάβει το κομμάτι που δικαιούται από την τουριστική «πίτα» της χώρας, εμφανίστηκε το μεσημέρι του Σαββάτου ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Αιγιαλείας Στράτος Βαρδάκης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στο παραλιακό κατάστημα «Calvo» στην Άκολη. Ο «Μίστερ Τουρισμός» της Αιγιάλειας, παρουσίασε όλο το πρότζεκτ που ετοιμάζει μέσω της αντιδημαρχίας αλλά και της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του δήμου, υπερτονίζοντας την προσπάθεια που καταβάλλεται, που τυγχάνει και της απόλυτης στήριξης του δημάρχου Δημήτρη Καλογερόπουλο, με τον οποίο μοιράζονται το κοινό όραμα της τουριστικής ανάπτυξης του τόπου.

Οργάνωση και συντονισμός στα πεπραγμένα

Αφού παρουσίασε στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης τα φυλλάδια και τον ενημερωμένο τουριστικό χάρτη της περιοχής, υλικό που διανέμεται στις εκθέσεις και σε κάθε διοργάνωση εξωστρέφειας με σκοπό την προβολή της Αιγιάλειας, φέροντας το σλόγκαν «Αιγιάλεια! Εδώ είναι το ταξίδι», ο κ. Βαρδάκης προχώρησε σε απολογισμό δράσης. Στα πεπραγμένα της αντιδημαρχίας Τουρισμού, αναφέρθηκε: Στη δημιουργία ιστοσελίδας με καθαρά τουριστικό περιεχόμενο discoveraigialeia.gr, στη δημιουργία λογοτύπου και Εικαστικής Τουριστικής Ταυτότητας (Επαγγελματικές Κάρτες, Φάκελοι Αλληλογραφίας, Letterhead, Promotional Stylus Pens). Στο σλόγκαν Τουριστικής Ταυτότητας του Δήμου (Αιγιάλεια! Εδώ είναι το ταξίδι…), στη δημιουργία βίντεο και ελκυστικών τουριστικά κειμένων (γραμμένα στην «τουριστική γλώσσα»), στη δημιουργία φωτογραφικού αρχείου, δημιουργία Ψηφιακής Εικονικής περιήγησης VR 360o Αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (facebook & Instagram και σύντομα και Tik Tok), Digital Marketing (στοχευμένες καμπάνιες σε facebook & Instagram, με στόχο την προσέγγιση χιλιάδων επισκέψεων στην ιστοσελίδα discoveraigialeia.gr και χιλιάδων μελών (likes) στη σελίδα του Discover Aigialeia). Ακόμη, συμμετοχή του δήμου Αιγιαλείας σε Εκθέσεις μέσω του περιπτέρου της Περιφέρειας Δυτικής όπου του παραχωρείται σταντ για να προβάλλεται η Αιγιάλεια, δημιουργία και εκτύπωση τουριστικών φυλλαδίων στα ελληνικά και τα αγγλικά και χάρτες, διοργάνωση Ημερίδας όπου αναφέρθηκαν πολύ ενδιαφέρουσες παράμετροι για την τουριστική ανάπτυξη του τόπου, συνέργεια με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για το διαγωνισμό φωτογραφίας ένας τοίχος για την πόλη με μεγάλη συμμετοχή και ανταπόκριση και προβολή όλων των εργαλείων που έχει δημιουργήσει σε τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας.

Τα «βήματα» του 2023

Ως προς τις δράσεις που έχουν δρομολογηθεί για το 2023, ο κ. Βαρδάκης έδωσε έμφαση στην πρόταση που εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση της δημοτικής αρχής, για την επιλογή και συνεργασία με Ειδικό Σύμβουλο για διαμόρφωση ολοκληρωμένου σχεδίου σχετικά με τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και διαχείριση. Συγκεκριμένα και λαμβάνοντας υπόψη τα στρατηγικά σχέδια της Περιφέρειας και του Δήμου Αιγιάλειας, όπως είπε, προγραμματίζονται μεταξύ άλλων: ΄΄Εκπόνηση Μελέτης Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης, που θα περιλαμβάνει: Μακροπρόθεσμη μελέτη Στρατηγικού σχεδιασμού για την Τουριστική ανάπτυξη της Αιγιάλειας στο υπόβαθρο της Agenda 2030, αναλυτική αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, ανάλυση SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats) Δυνάμεις, Αδυναμίες, Ευκαιρίες και Απειλές, στόχευση βάσει νέας ή ανανεωμένης ταυτότητας (REBRANDING) όλης της περιοχής παραθαλάσσιας, ημιορεινής και ορεινής ζώνης. Ακόμη, Μελέτη Destination Branding & Επιχειρησιακό Σχέδιο Υλοποίησης, με: Ενθάρρυνση τουριστικής προσφοράς, εσωτερική δικτύωση, στόχευση και τρόποι προσέγγισης σε νέες αγορές και στόχους, δράσεις φυσικού και digital Marketing, τεχνική βοήθεια σε επιλογή και εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού in situ΄΄.

Info kiosk στον «Φάρο» και τα Σελιανίτικα

Ακόμη, ο αντιδήμαρχος έκανε γνωστό πως βρίσκεται σε συνεργασία με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αιγίου για την δημιουργία info kiosk που ήδη προχωρά στον παλαιό λιμένα (στον «Φάρο») αλλά και σε συνεργασία με παράγοντες της περιοχής και στην πλατεία Σελιανιτίκων, σημείο που και παλιότερα είχε επιλεγεί γι’ αυτό τον σκοπό αλλά δεν προχώρησε. Σημείωσε μάλιστα, ότι και τα δύο θα λειτουργήσουν μέσα στο 2023.

Τα μονοπάτια της… ανάπτυξης

Ένα άλλο σημείο στο οποίο «επενδύει» η αντιδημαρχία Τουρισμού, είναι σε συνεργασία με την ΚΟΙΝΣΕΠ Pathw of Greece, η προώθηση και ανάδειξη των μονοπατιών της Αιγιάλειας και η σύνδεσή τους με αρχαιολογικούς χώρους ή αντίστοιχες ελκυστικές τουριστικά προτάσεις. Μάλιστα, όπως είπε ο αντιδήμαρχος, τα μονοπάτια αυτά έχουν ήδη καταγραφεί, με βάση παλιούς στρατιωτικούς χάρτες και είτε χρησιμοποιούνται και είναι γνωστά, είτε έχουν αποκλειστεί από τον καιρό και τον χρόνο, άρα χρειάζονται παρεμβάσεων. Μίλησε ακόμη για την ανάπτυξη του ποδηλατικού Τουρισμού και τις προοπτικές της όπως και τη δυνατότητα Αγροτουρισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις.
Είπε ακόμη ότι ΄΄σε συνεργασία με τον σύλλογο ξενοδόχων προωθούμε την καθιέρωση του «παραδοσιακού πρωινού», μια δράση που ξεκίνησε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και επιθυμούμε να ενταχθεί το πρωινό με παραδοσιακά προϊόντα της Αιγιάλειας σε ξενοδοχεία και ξενώνες της περιοχής μας΄΄.

Διαμόρφωση εκδρομικών «πακέτων» και ενδιαφέρον τουριστικών πρακτόρων

Παράλληλα, αναφέρθηκε στη διαμόρφωση προγράμματος και προώθηση εκδρομικών «πακέτων» σε τουριστικούς πράκτορες, στο οποίο περιλαμβάνεται το τι μπορεί να επισκεφθεί κάποιος στην Αιγιάλεια, σε μονοήμερη ή και διήμερη εκδρομή, εισπράττοντας, όπως μετέφερε, σημαντικό ενδιαφέρον. Μάλιστα, σε ερώτηση του protionline.gr για το εάν υπάρχει πρόβλεψη για την προσβασιμότητα στο κέντρο του Αιγίου και τη στάθμευση τουριστικών λεωφορείων, ο κ. Βαρδάκης είπε πως έχει προβλεφθεί να αποβιβάζουν επισκέπτες κοντά στο κέντρο και να παρκάρουν στο παλιό λιμάνι Αιγίου.

Χρήσιμες επαφές

Μίλησε ακόμη για τις συναντήσεις του με τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στην Πάτρα κατά την πρόσφατη επίσκεψή του όπου επισημάνθηκαν όλα τα αναγκαία έργα για την ανάδειξη της περιοχής, όπως η ανάπλαση της παραλιακής ζώνης, η δημιουργία μαρίνας τουριστικών σκαφών, η σύνδεση του νέου Λιμένα με τον Ε.Ο., η προσβασιμότητα στον σταθμό του Προαστιακού κ.λπ., αλλά και με την πρόεδρο του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου όπου, όπως είπε, είχε θετική ανταπόκριση για την ένταξη της Αιγιάλειας σε φυλλάδια και καμπάνιες του ΕΟΤ, κάτι που θα προσπαθήσει – όπως τόνισε- να επιτευχθεί. Επιπλέον, επισήμανε ότι και με τους δύο θα βρίσκεται σε επικοινωνία για τη δρομολόγηση των θεμάτων της Αιγιάλειας.

«Ώριμη» και με υποδομές για επενδύσεις πλέον η περιοχή

Ο αντιδήμαρχος, τέλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του, διαβλέποντας πως… κάτι αλλάζει στην Αιγιάλεια, πράγμα που φανερώνει και το επενδυτικό ενδιαφέρον, όπως είπε, είτε με τα δύο ξενοδοχεία το ένα στην παραλία που ολοκληρώθηκε και το άλλο στην πλατεία Δεξαμενής, είτε με πρόταση για πεντάστερο στη Δυτική Αιγιάλεια και μεγάλο ξενοδοχείο στην Ανατολική. ΄΄Οι επενδυτές δείχνουν ενδιαφέρον να έρθουν στον τόπο μας κι αυτό δεν είναι λίγο. Τόσα χρόνια, όλοι αναφέρουν πως η Αιγιάλεια έχει τα εχέγγυα και πως κάτι άλλο φταίει που δεν γίνονται επενδύσεις στον τομέα του Τουρισμού. Αυτό όμως δεν ίσχυε. Δεν υπήρχαν οι υποδομές.

Πριν λίγα χρόνια υπήρχαν απορρίμματα στους δρόμους. Δεν είχαμε αποχέτευση, δεν είχαμε πρόσβαση μέσω σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, η σιδηροδρομικού δικτύου. Τώρα έχουμε τις υποδομές και στην περίπτωση που προχωρήσει και η μαρίνα τουριστικών σκαφών, έχουμε όλες τις προϋποθέσεις να επιτύχουμε. Και το πιστεύω ακράδαντα ότι μπορούμε να το κάνουμε. Είναι το προσωπικό μου στοίχημα αυτό. Γι’ αυτό καταβάλλουμε συντονισμένες προσπάθειες και ευχαριστώ και τον δήμαρχο που πιστεύει στον προγραμματισμό μας και τον στηρίζει΄΄, είπε ο κ. Βαρδάκης.

Ερωτηθείς για το εάν επαρκούν τα χρήματα που διατίθενται από τον δήμο για την προβολή της Αιγιάλειας και πού ανέρχονται, είπε πως έχουν ενταχθεί στον προϋπολογισμό του 2023, 140.000 ευρώ και πως είναι ένα ικανοποιητικό ποσό για υλοποιηθεί ο προγραμματισμός του έτους, δεδομένων και των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο δήμος.

Καταλήγοντας επισήμανε τα εξής: ΄΄Όμως θέλουμε αρωγό μας και τον κόσμο, αφού ο καθένας μπορεί να βάλει ένα λιθαράκι για τον τόπο μας. Μόνο έτσι θα κρατήσουμε τους νέους στην Αιγιάλεια. Μόνο με την τουριστική ανάπτυξη θα κρατήσουμε όρθια και θα ενδυναμώσουμε την τοπική οικονομία. Η Αιγιάλεια είναι «πλασμένη» για τουριστικός προορισμός. Και είμαστε πολύ κοντά στο να την βάλουμε εκεί που της αξίζει, στον τουριστικό χάρτη της χώρας΄΄.


Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr