background img
banner
banner

Με θετικό πρόσημο επισκεψιμότητας

ΚΛΕΙΝΕΙ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ

Από την διετία του κορωνοϊού και μετά, η Αιγιάλεια δείχνει πλέον ότι είναι ένας υπολογίσιμος και αξιόλογος τουριστικός προορισμός για να μπορεί να απολαύσει κανείς τις εναλλακτικές διακοπές του. Τυγχάνει δε, ιδιαίτερης προτίμησης από τη στιγμή που η δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν επιτρέπει σε μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων, διακοπές σε νησιά και πολυτελή θέρετρα.

Η Αιγιάλεια, κάνοντας σταθερά και μελετημένα βήματα στο κομμάτι των επενδύσεων και της ανάπτυξης, κατά τη φετινή καταγραφή των συνθηκών στο φάσμα του τουρισμού, παρουσιάζει πλεονεκτήματα. Η τρέχουσα θερινή σεζόν είναι το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανάδειξης των συγκριτικών ιδιαιτεροτήτων που έχουν όλες οι περιοχές στην Αιγιάλεια, είτε είναι αυτές βρίσκονται στην παραλιακή ζώνη είτε σε ορεινά σημεία. Από το ‘19 και μετά, η φετινή χρονιά (μέχρι στιγμής) λογίζεται ως η πιο αποδοτική από όλες. Κάθε ακτογραμμή έγινε πόλος έλξης, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και τα προϊόντα, τα ήθη και την κουλτούρα της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας, παρ’ όλες τις ελλείψεις αλλά και τα συνολικά προβλήματα που υπάρχουν και «επιπλέουν» στον τομέα του τουρισμού. Πλην όμως, το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει η περιορισμένη κατανάλωση, δυσανάλογη του αριθμού των τουριστών.

Ο περισσότερος κόσμος στις παραλίες εδώ και οκτώ χρόνια

Συζητώντας με επιχειρηματίες της περιοχής που εκπροσωπούν τους κλάδους των ξενοδοχείων, της εστίασης, της αναψυχής αλλά και των διαφόρων άλλων υπηρεσιών, μπορεί να ανακαλύψει κάποιος ότι όλοι, με ένα στόμα, αναφέρουν ότι η φετινή καλοκαιρινή περίοδος ήταν αποδοτική και με ανέλπιστα θετικό πρόσημο. Όλες οι παραλίες του δήμου σε καθημερινή βάση είχαν περισσότερο κόσμο από ποτέ άλλοτε τα τελευταία τουλάχιστον οκτώ χρόνια. Ο εσωτερικός τουρισμός λειτούργησε άψογα και εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών προτίμησαν την Αιγιάλεια για ολιγοήμερες διακοπές, ενώ το 90% στα καταστήματα εστίασης και αναψυχής, επί καθημερινής βάσης, ήταν σχεδόν γεμάτα.

Η εικόνα αυτή και μόνο χαρακτηρίζει επιτυχημένη τη φετινή τουριστική σεζόν. Αποτελεί δε, μία τεράστια επιτυχία για την ευρύτερη περιοχή, καθώς ο συνδυασμός αρνητικών συγκυριών είχε προκαλέσει στους επαγγελματίες τουρισμού μία τεράστια… αμφιβολία, για το πώς θα κυλήσει η σεζόν και αν θα έχει τελικά θετικό αποτέλεσμα.

Τα… νούμερα του τουρισμού

Κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο (αν εξαιρέσει κάνεις μόνο την εβδομάδα των πυρκαγιών που προέκυψαν στην Δ.Ε. Διακοπτού) τα καταλύματα βραχυπρόθεσμης μίσθωσης και οι ξενοδοχειακές μονάδες πέτυχαν πληρότητες 95% και άνω. Το 90% της τουριστικής εισροής δε, ήταν επισκέπτες από την Ελλάδα και διάφορα μέρη της χώρας που είδαν την Αιγιάλεια ως έναν βολικό, σχετικά φθηνό, εναλλακτικό τουρισμό. Υπήρξε και ένα περίπου 10% τουριστών από Γαλλία και Γερμανία πού βρέθηκαν στις διάφορες περιοχές του δήμου και προτίμησαν τις ομορφιές της Αιγιάλειας για ακόμα μία χρονιά, εδραιώνοντας έτσι το “άνοιγμα” που γίνεται από πλευράς επισκεψιμότητας και στον ξένο τουρισμό.

«Ξύπνησε» ο τουρισμός μέσα στην πόλη

Αρκετοί επισκέπτες μπόρεσαν να επωφεληθούν κατά τη διαμονή τους από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του “Amario Suites Hotel”. Με άνετο ιδιωτικό πάρκινγκ συνολικής έκτασης 650 τετραγωνικών μέτρων και την θάλασσα στο… “πιάτο” σχεδόν σε όλα τα δωμάτιά του, αποτέλεσε σίγουρα μία ενδιαφέρουσα πρόταση για τον εισερχόμενο τουρισμό. Κάτι ανάλογο συνέβη στο “Eleven Suites Hotel” και στα 11 μεμονωμένα και υπερπολυτελή δωμάτια τα οποία είναι σε στυλ σουίτας, στην πλατεία της Ρένας. Το ξενοδοχείο κατάφερε να προσφέρει εξαιρετικές και ιδιαίτερες παροχές σε όσους επέλεξαν να το επισκεφτούν κατά τη διάρκεια της φετινής θερινής περιόδου, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Και στις δύο περιπτώσεις τα δύο σύγχρονα ξενοδοχεία κατάφεραν να έχουν πληρότητες (κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο) που άγγιξαν το 100%, ενώ δεν έπεσαν ποτέ κάτω από το 90% ούτε τις καθημερινές. Αυτό είναι μία ακόμα τρανή απόδειξη της ενίσχυσης του τουριστικού ενδιαφέροντος που είχε η Αιγιάλεια με κεντρικό άξονα την πόλη το τελευταίο τρίμηνο, αλλά και της ποιότητας που προσφέρουν τα ξενοδοχεία της περιοχής, σε γενικότερο πλαίσιο.

Παραμένει «δυνατή» η Δυτική Αιγιάλεια

Μιλώντας στo Protionline.gr για την τουριστική κίνηση και όπως έχει καταγραφεί αυτή μέχρι στιγμής στο δυτικό “κομμάτι” του δήμου, ο πρόεδρος της κοινότητας σε Σελιανιτίκων Γιώργος Ρόζος, τόνισε χαρακτηριστικά: “Η επισκεψιμότητα κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα. Δεν μιλώ μόνο για την κοινότητα που εκπροσωπώ, αλλά για όλες τις περιοχές της δυτικής πλευράς του δήμου. Οι πληρότητες στα ξενοδοχεία, ειδικά τους τελευταίους δύο μήνες άγγιζε το 100% και σχεδόν σε καθημερινό επίπεδο. Γενικά η Αιγιάλεια αποτέλεσε, όπως αποδεικνύεται, έναν αξιόπιστο τουριστικό προορισμό για να περάσει κάποιος τις διακοπές του. Ο κύριος όγκος των εισροών ήταν εκδρομείς από την Αττική, ενώ από ξένους τουρίστες είχαμε Άγγλους, Γάλλους και Γερμανούς” ανέφερε ο κ. Ρόζος.

Σε ανάλογη ερώτηση, τόνισε το γεγονός ότι η φετινή χρονιά ήταν μία από τις καλύτερες των τελευταίων ετών από πλευράς όγκου επισκεπτών, όμως διευκρίνισε “ο κόσμος είχε ελεγχόμενες δαπάνες, ακολουθεί σφιχτή οικονομική πολιτική στην καθημερινότητά του ακόμα και στις διακοπές του, γεγονός που αποδεικνύει την ανασφάλεια που έχει ο πολίτης, όσον αφορά τα οικονομικά του δεδομένα”.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και τα λόγια του προέδρου της κοινότητας Συλιβαινιωτίκων Παναγιώτη Κρικέτου, ο οποίος ανέφερε στo Protionline.gr ότι η φετινή σεζόν από πλευράς όγκου των επισκεπτών ήταν η καλύτερη από το 2017 και μετά, ενώ επισήμανε ότι την τελευταία εβδομάδα, ο κύριος όγκος των τουριστών έχει μειωθεί αισθητά, καθώς ο Σεπτέμβρης ήταν και είναι ο μήνας, που όλοι λίγο – πολύ επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα στην καθημερινότητά τους και και οι επισκέπτες είναι κυρίως άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας ή όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν διακοπές στην καρδιά του καλοκαιριού.


Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr