background img
banner
banner

Έγκριση 159.000 ευρώ για την τουριστική προβολή του δήμου

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ – ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Σχεδόν διπλάσιος από πέρυσι είναι ο προϋπολογισμός του δήμου Αιγιαλείας σε ό,τι αφορά τις δράσεις για την τουριστική προβολή για το έτος 2024. Το ακριβές ποσό ανέρχεται σε 159.000 ευρώ, χρήματα που θα διατεθούν για την εκπόνηση μελέτης και τον στρατηγικό σχεδιασμό με σκοπό την ανάδειξη της περιοχής, όπως επίσης και για τις επιμέρους δράσεις για την προσέλκυση επισκεπτών. Σημειωτέον ότι η απόφαση που ελήφθη από το Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Τετάρτης, ήταν ομόφωνη και όλοι έδειξαν να συμφωνούν στο ότι πρέπει να γίνει μία διαφορετική προσέγγιση στην εξωστρέφεια του δήμου.

΄΄Το θέμα αυτό, πρέπει να γίνει «σημαία»΄΄, είπε ο Χρ. Γούτος

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Χρήστος Γούτος, στην τοποθέτησή του για το θέμα είπε: ΄΄Δεν σας κρύβω ότι έχω κουραστεί εδώ και τέσσερα χρόνια, να φωνάζω να ενισχυθεί η τουριστική ανάπτυξη και ότι είμαστε σε πρωτόγονο στάδιο. Πάντα ο Γούτος, ήταν ο κακός που φώναζε, για εσάς. Όταν στην Ημερίδα Τουρισμού είπατε από μόνοι σας “δεν έχουμε κάνει τίποτα” ειλικρινά έπεσα από τα σύννεφα! Θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν άμεσα, μεγάλα πράγματα γιατί ο τουρισμός είναι αυτό που μας έχει απομείνει, είναι το Α και το Ω για όλους εμάς, για τους δημότες μας, για τους επαγγελματίες, για την νέα γενιά, για τους πάντες. Αυτό που μας έχει απομείνει είναι να στραφούμε στον τουρισμό έστω και με χρονοκαθυστέρηση. Εμείς θα τα ψηφίσουμε όλα τα κονδύλια του τουρισμού, όπως πάντα τα ψηφίζαμε, γιατί θέλουμε ως παράταξη να αναπτυχθεί η περιοχή. Όμως ευελπιστούμε να μη φτάσουμε σε εκείνο το σημείο για άλλη μια φορά, που θα ‘χουμε κάνει μία… τρύπα στο νερό. Το θέμα αυτό, πρέπει να γίνει «σημαία». Η Αιγιάλεια πρέπει να αλλάξει, ήδη τα παιδιά μας φεύγουν και οι περιοχή έχει γεράσει. Πρέπει να δοθούν κίνητρα και οι νέοι άνθρωποι να μένουν εδώ, να δημιουργούν στον τόπο τους΄΄.

Επισήμανε ακόμη ότι δεν πρέπει να γίνουν τα ίδια λάθη του παρελθόντος, και επέμεινε ότι αν δεν “μπει” ξένο χρήμα στην περιοχή, αν η επισκεψιμότητα δεν κορυφωθεί τα επόμενα δύο χρόνια, οι Αιγιαλείς θα έχουν σοβαρό πρόβλημα σε κάθε επίπεδο και σε κάθε κλάδο.

Οι προτάσεις του Κ. Σπηλιόπουλου

Ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Κώστας Σπηλιόπουλος είπε ότι το θέμα της προβολής του τόπου και ο τουρισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που πρέπει να δουλευτεί από το σύνολο της πολιτικής αρχή του τόπου. ΄΄Η παράταξή μας είχε αναγνωρίσει εξ αρχής το πρόβλημα. Γνωρίζουμε την αξία της τουριστικής ανάπτυξης και είχαμε ονομάσει τον συνδυασμό μας “Αιγιάλεια Προορισμός” γιατί ξέρουμε το πώς θα γίνει όντως προορισμός, ξέρουμε το πώς θα μπορέσουμε να βάλουμε ως στόχο νέους τουρίστες από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, γνωρίζουμε πώς θα κάνουμε να επισκεφτούν ακόμα περισσότεροι την περιοχή και να γίνει προορισμός. Όμως δεν αρκεί απλά ένα πλάνο, το οποίο έχει καταρτιστεί και απλώς θα ψηφιστεί, όπως αυτό το οποίο έχετε προτείνει. Πρέπει να έχουμε σοβαρό, μακροχρόνιο σχέδιο ανάπτυξης τουρισμού και για να πετύχει, πρέπει να έχει συγκεκριμένες δράσεις και συγκεκριμένους στόχους. Δύο πράγματα χρειάζονται για να πετύχουμε τους στόχους μας: Πρώτον, να δώσουμε αξία στον τόπο μας, που δυστυχώς, εμείς ακόμα δεν την έχουμε αναγνωρίσει. Δεύτερον, αξία των προϊόντων που παράγουμε, το κρασί το λάδι η σταφίδα οι γαστρονομικές γεύσεις, τα εσπεριδοειδή μας, είναι όλα προϊόντα που μπορούν να ανεβάσουν σε πολύ μεγάλα level την αναγνωρισιμότητα της Αιγιάλειας παγκοσμίως. Είναι αυτά είναι τα προϊόντα που σήμερα που κυριαρχούν σε όλο τον κόσμο και που εμείς έχουμε το προνόμιο θα διαθέτουμε και να είναι και καλής ποιότητος΄΄, τόνισε ο αρχηγός της ελάσσονος αντιπολίτευσης.

Ο κ. Σπηλιόπουλος ανέφερε ακόμη ότι η περιοχή έχει μεγάλη ιστορία και μία μεγάλη κληρονομιά ως απόθεμα και σημείωσε ότι στην Ανατολική Αιγιάλεια είναι ένα από τα 8 γεωπάρκα που υπάρχουν στη χώρα και είναι κάτι που πρέπει να το εκμεταλλευτούμε ως δήμος στο έπακρον για να προσελκύουμε επισκέπτες και νέο κόσμο, χιλιάδες τουρίστες, κάθε χρόνο. ΄΄Πρέπει να αγκαλιάσουμε τον δίκτυο των παραγωγών της περιοχής. Το δίκτυο ποιότητας των ανθρώπων που παράγουν κρασί ή σταφίδα και λάδι. Αυτό είναι το πλεονέκτημα μας. Εκεί πρέπει να επενδύσουμε και αυτά τα στοιχεία είναι “στολίδια” για όλη την ευρύτερη περιοχή΄΄, είπε.

Τέλος ανέφερε ότι το αρχοντικό Παναγιωτόπουλου, είναι ένα εμβληματικό κτίριο που πρέπει να πάρει στο εξής έναν ποιο κοινωνικό χαρακτήρα, μετατρέποντάς το ένα σημείο ενημέρωσης και πληροφόρησης για καθετί που αφορά την περιοχή, στο ισόγειο του κτιρίου και επέμενε ότι η διαφήμιση είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της προσπάθειας αυτής.

Οι υποδομές πλέον… βοηθούν

Ο δημοτικός Σύμβουλος, αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΑ Γιώργος Ντίνος σημείωσε πως ΄΄ο τουρισμός αποφέρει χρήματα σε κάθε περιοχή που ξέρει να τον εκμεταλλευτεί και να τον λειτουργεί σωστά. Αυτό που χρειάζεται πρωτίστως, είναι η δημοτική αρχή και το κεντρικό κράτος να δημιουργήσουν υποδομές. Τουρισμός, χωρίς σωστούς δρόμους και χωρίς άρτιο δίκτυο αποχέτευσης, χωρίς καθαριότητα ή δίχως οργάνωση σε κάθε τομέα, δεν υπάρχει. Εδώ και λίγα χρόνια έχει γίνει η Νέα Εθνική Οδός και έχει μικρύνει η απόσταση μας από την Αθήνα, εδώ και λίγο καιρό ο προαστιακός σιδηρόδρομος… μισοέφτασε στο Αίγιο, και αυτά ήταν “βήματα” που δεν τα είχαμε και καθυστερούσαν πολύ την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή. Η σωστή δουλειά έχει ξεκινήσει και γίνεται ήδη, με πολλά έργα που ολοκληρώνονται σιγά-σιγά και αυτό που χρειάζεται τώρα, είναι οι καινούριες προσπάθειες, νέες επενδύσεις΄΄. Ανέφερε ακόμη ότι το παλαιό club mediterranee είναι μία επένδυση του μέλλοντος που θα αποφέρει πολλά οφέλη στην Αιγιάλεια και πως αν υπάρξουν και άλλες ανάλογες επιχειρηματικές προσπάθειες από επενδυτές ή εταιρείες, η επισκεψιμότητα θα εκτοξευτεί τα επόμενα χρόνια.

΄΄Θα λάβουμε υπόψιν όλες τις τοποθετήσεις΄΄, είπε ο δήμαρχος

Ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος σημείωσε: ΄΄Υπήρξαν σημαντικές τοποθετήσεις και θα λάβουμε υπόψη μας, κάθε πρόταση από τους προηγούμενους ομιλητές, που πρότειναν πράγματα. Το θέμα του τουρισμού είναι ένα ζήτημα που πρέπει να μας ενώνει και μόνο, μία προσπάθεια που πρέπει να γίνεται πάντα με κοινούς στόχους και κοινή προοπτική. Δίχως τις υποδομές και τις σωστές προοπτικές, δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε ποτέ για ανάπτυξη του τουρισμού. Εμείς ως δημοτική αρχή έχουμε βάλει ήδη υποθήκη σε αυτό΄΄. Υπογράμμισε ακόμη πως ΄΄μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν υπήρχαν βασικά ζητήματα λειτουργικότητας ώστε να μπορέσει να αναπτυχθεί ο τουρισμός. Χαίρομαι πολύ που όλοι έχουν καταλάβει την αναγκαιότητα της ψήφισης αυτού του προγράμματος για τα τουριστικά θέματα και θα χρειαστούμε την μέγιστη δυνατή προσπάθεια από όλους για να πετύχουμε και να αποδίδουμε΄΄.

Εν αναμονή των μελετών αλλά και με πρόγραμμα για συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις

Τέλος, μιλώντας στο Protionline.gr ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, Παναγιώτης Αγγελόπουλος, είπε πως ΄΄μπορεί το ποσό για την τουριστική προβολή του δήμου να είναι διπλάσιο από άλλες χρονιές, ωστόσο πρέπει να πούμε ότι είναι πολύ μικρότερο από τα κονδύλια που άλλες περιοχές έχουν εγκρίνει για τον σκοπό αυτό. Φανταστείτε ότι ο δήμος Έδεσσα ενέκρινε 1 εκατ. ευρώ για τον τουρισμό κι άλλες περιοχές τριπλάσιο και τετραπλάσιο. Και στη δική μας περίπτωση όμως, με σωστό προγραμματισμό και τα κατάλληλα βήματα, θα έχουμε αποτέλεσμα. Έχουμε έρθει σε επικοινωνία με τον αντιπεριφερειάρχη κ. Νικολόπουλο πρόκειται να λάβουμε μέρος σε διεθνείς εκθέσεις με δικό μας περίπτερο ως δήμος Αιγιαλείας. γνωρίζουμε πως η βαριά βιομηχανία της χώρας μας είναι ο τουρισμός και σκοπεύουμε να εργαστούμε για να λάβουμε το μερίδιο που μας αξίζει΄΄. Καταλήγοντας, ο κ. Αγγελόπουλος είπε πως η Επιτροπή βρίσκεται εν αναμονή των μελετών που εκπονούνται από εξειδικευμένους επαγγελματίες ώστε να δοθεί έμφαση στα σημεία εκείνα της Αιγιάλειας που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr