background img
banner
banner

Απάντηση για τα «πλημμελή μέτρα ασφαλείας»

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΤΟΥ ΟΣΕ Π. ΤΕΡΕΖΑΚΗ ΣΕ Γ. ΜΠΕΣΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΡΜΟΥ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΩΤΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΥΡΑΪΚΟ

Ο ΟΣΕ με επιστολή του προέδρου του πρώην Οργανισμού Παναγιώτη Τερεζάκη λαμβάνει σαφείς αποστάσεις από τις καταγγελίες του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αιγίου Γιώργου Μπέσκου, με αφορμή την υπόθεση ακινητοποίησης συρμού του Οδοντωτού Διακοπτό Καλάβρυτα στις 26 Φεβρουαρίου και τη σχετική προκαταρκτική έρευνα που διεξάγει η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αιγίου. Η απάντηση του κ. Τερεζάκη κοινοποιήθηκε στον Δικηγορικό και το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης μετά την αναφορά του κ. Μπέσκου που περιλαμβάνει και καταγγελία για αποκόλληση βράχου και πλημμελή μέτρα ασφαλείας σε σχέση στο δρομολόγιο με τους 90 επιβάτες που παρέμεινε στο φαράγγι μετά από πλημμυρικά φαινόμενα με μεταφορά φερτών υλικών που έφραξαν τη γραμμή.

«Από την αρχή του συμβάντος, στελέχη του Τμήματος Πάτρας σε συνεργασία με την Τοπική Ομάδα Γραμμής Διακοπτού έδωσαν τις κατάλληλες οδηγίες για τη μετακίνηση του συρμού με τους επιβάτες σε ασφαλές σημείο, μέχρι την αποκατάσταση της κυκλοφορίας» αναφέρει ο κ. Τερεζάκης, επισημαίνοντας ακόμη: «Κάθε δρομολόγιο της γραμμής γίνεται συνοδεία στελέχους γραμμής το οποίο ενημερώνει αρμοδίως τον τμηματάρχη για τυχόν ευρήματα» και «εφόσον υπάρξει κρίσιμο ζήτημα ασφαλείας… διακόπτει την κυκλοφορία».

«Τίποτε δεν έγινε-και τίποτε δεν γίνεται- ‘από σύμπτωση’ όπως αναφέρετε» τονίζει ο διευθ. σύμβουλος του ΟΣΕ στον Γ. Μπέσκο, εξηγώντας ότι «η αντιμετώπιση φαινομένων των κατολισθήσεων στη γραμμή του Οδοντωτού, απόρροια της μη ευστάθειας των πρανών, λόγω των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν στην περιοχή… δεν αποτελούν αρμοδιότητα του ΟΣΕ».

Ακόμη ο κ. Τερεζάκης αναφέρει ότι ο ΟΣΕ έχει υπογράψει σύμβαση -με χρονικό ορίζοντα τις 15 Απριλίου- για τη γεωλογική μελέτη αποκατάστασης της γραμμής λόγω των καταστροφών που είχαμε πέρυσι, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Ενημερώνει ακόμη ότι είναι σε εξέλιξη διαγωνιστική διαδικασία σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης για τρία σημεία, έως και το 4ο χλμ. της γραμμής Διακοπτό Καλάβρυτα, με αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων όμως νέα τεχνικά έργα για αντιπλημμυρικά φράγματα, αμυντικές στοές και πλέγματα συγκράτησης πιθανών βραποπτώσεων. «Σε καμία περίπτωση (σ.σ. στις 26-2-2024) δεν σημειώθηκε πτώση βράχου» ενημερώνει πάντως ο κ. Τερεζάκης, καλώντας τον κ. Μπέσκο να ζητά ενημέρωση αρμοδίως, αντί να παραθέτει, όπως υποστηρίζει βέβαια «απευθείας ανακριβή στοιχεία και δεδομένα, προς τη δημιουργία εντυπώσεων και κατ επέκταση, δυσφήμηση του Οργανισμού».


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr