background img
banner
banner

Δημοπρατείται το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο Αίγιο-Ρίο από την ΕΡΓΟΣΕ

Το επόμενο διάστημα μπαίνει στις… ράγες η δημοπράτηση του έργου κατασκευής του σιδηροδρομικού τμήματος Αίγιο (Ροδοδάφνη)-Ρίο, από την ΕΡΓΟΣΕ. Το κόστος του έργου έχει προϋπολογιστεί σε ποσό με ΦΠΑ 174,97 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 137 εκατ. ευρώ).

Το ευρύτερο έργο, που περιέχει και την εν λόγω εργολαβία, περιλαμβάνεται στα προς χρηματοδότηση έργα του Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. 2014-2020 και του Ε.Π. Υ.ΜΕΤ. 2021-2027, ως τμηματοποιημένο έργο (phasing). Για το έργο χρειάστηκε να επικαιροποιηθούν οι μελέτες για να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες της εργολαβίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το έργο έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους.

Τι προβλέπεται

Η νέα διπλή γραμμή θα ξεκινά μετά το σταθμό του Αιγίου και θα καταλήγει στο Ρίο. Να προσθέσουμε ότι η ΕΡΓΟΣΕ τρέχει εδώ και καιρό δύο εργολαβίες (στα υποτμήματα Αίγιο-Ψαθόπυργος και Ψαθόπυργος-Ρίο) που αφορούν την υποδομή της συγκεκριμένης νέας γραμμής και ως εκ τούτου η νέα αυτή εργολαβία θα περιλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα έργα για να τεθεί σε εμπορική λειτουργία η γραμμή.

Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνονται οι γραμμές (επιδομή), η σηματοδότηση, η ηλεκτροκίνηση, το ETCS και οι νέοι σταθμοί και στάσεις. Η νέα διπλή γραμμή Θα έχει μήκος 32 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει τις στάσεις: Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Αγ. Βασίλειος, Ρίο και Μποζαΐτικα.


Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Σχετικα αρθρα


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close