banner
banner

Παροχές χωρίς υδρόμετρα στην Ανατολική Αιγιάλεια…

ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΔΙΝΕΙ  Η ΔΕΥΑΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ

Σκληραίνει την στάση της η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Αιγιαλείας προς τους πολίτες που δεν συμμορφώνονται με την νομοθεσία που διέπει την λειτουργία της, με τα περιθώρια να στενεύουν γι’ αυτούς, καθώς βρίσκονται αντιμέτωποι με διακοπές και επιβολή προστίμων, εφόσον βέβαια δεν υπάρξει ένδειξη καλής θέλησης σε διάστημα λίγων ημερών…
Ένας μεγάλος κύκλος ελέγχων ολοκληρώθηκε προ ημερών από την Δημοτική Επιχείρηση, για πρώτη φορά, στην Ανατολική Αιγιάλεια εκεί όπου τα αποτελέσματα έδειξαν μη νόμιμη χρήση σε πολλές παροχές, αυθαιρεσίες και αδήλωτες πράξεις, που κρίνονται εις βάρος της Επιχείρησης αλλά και των νόμιμων και συνεπών καταναλωτών. Είχε προηγηθεί αντίστοιχος έλεγχος στην Δυτική Αιγιάλεια όπου και εκεί οι διαπιστώσεις έκρουσαν… καμπανάκι, με πολλούς ωστόσο να έχουν προσέλθει και να συμμορφώνονται με τις διατάξεις του οργανισμού λειτουργίας της ΔΕΥΑΑ.

Τα… παραπτώματα που διαπιστώθηκαν

Σε ό,τι αφορά τους εκτεταμένους ελέγχους που διενεργήθηκαν στην Ανατολική Αιγιάλεια, όπως έγινε γνωστό από την Διεύθυνση της Δημοτικής Επιχείρησης, εντοπίστηκαν και καταγράφηκαν παροχές με τα εξής προβλήματα: 1. Ύπαρξη υδρομέτρων χωρίς καρτέλα καταναλωτή, 2. Ταυτοποίηση στοιχείων καταναλωτών, 3. Παράνομη υδροδότηση αυτοτελών χώρων και ιδιοκτησιών από λιγότερες ή και μια παροχές, 4. Επαγγελματικές παροχές δηλωμένες ως οικιακές, 5. Παράνομη λήψη ύδατος από το δίκτυο, 6. Αυθαίρετες αλλαγές υδρομέτρων, 7. Αδήλωτες αλλαγές καταναλωτών (λόγω μεταβίβασης, αιτία θανάτου κ.λπ.), 8. Υδρόμετρα σε μη προσβάσιμου χώρους, 9. Υδρόμετρα με βλάβη και 10. Παροχές με συνολική οφειλή άνω των 100 €.

Δεν θα υπάρξει άλλη ειδοποίηση…

Ακολούθησε η αποστολή ενημερωτικών σημειωμάτων, με την ΔΕΥΑ Αιγιαλείας να καλεί τους καταναλωτές που εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες, να τακτοποιήσουν οικειοθελώς τα παραπάνω προβλήματα εντός 15 ημερών. Με το πέρας της προθεσμίας και χωρίς άλλη ειδοποίηση συνεργείο της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας θα προχωρήσει σε σφράγιση τον παροχών και επιβολή προστίμου όπως αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό!

Με στόχο την ισονομία

Σύμφωνα με διευθυντικά στελέχη της ΔΕΥΑΑ, οι γενικότεροι έλεγχοι έδειξαν σε πολλές περιπτώσεις ασυδοσία, γεγονός που είναι αποτέλεσμα της ανοργανωσιάς παρελθόντων ετών, καθώς ποτέ άλλοτε δεν είχαν πραγματοποιηθεί έλεγχοι. Από την στιγμή όμως που η Δημοτική Επιχείρηση καλύπτει τις ανάγκες όλης της Αιγιάλειας, κρίθηκε επιβεβλημένη η ανάγκη διενέργειας ελέγχων ώστε να υπάρχει μία ισονομία. Όπως διαπιστώθηκε, η υπάρχουσα κατάσταση διαμορφωνόταν κυρίως εις βάρος των κατοίκων του Αιγίου που παρουσιάζουν μεγαλύτερη συνέπεια και έχουν προσαρμοστεί στα προβλεπόμενα από την ΔΕΥΑΑ. Θεωρούν πάντως ότι με την πολιτική της Επιχείρησης, τα φαινόμενα αυτά θα εξαλειφθούν.

Ήδη, δεν είναι λίγοι αυτοί που από την στιγμή που έλαβαν τα ειδοποιητήρια, έχουν προσέλθει στα γραφεία για να διευθετήσουν τις εκκρεμότητές τους και για διακανονισμούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, επτά καταναλωτές από την Ακράτα έχουν προσέλθει για να νομιμοποιηθούν. Από τα πιο συνήθη παραπτώματα πάντως, ήταν αυτό της διατήρησης ενός υδρομέτρου για μεγάλο αριθμό διαμερισμάτων. Επίσης, συνολικά σε Αιγείρα – Ακράτα, χωρίς καθόλου υδρόμετρο, βρέθηκαν περισσότερες από 700 παροχές!

Σε ό,τι αφορά την επιβολή προστίμων, τα στελέχη της ΔΕΥΑΑ ξεκαθαρίζουν ότι θα εφαρμοστεί κατά γράμμα ο κανονισμός της Επιχείρησης, ενώ ήδη κάποιες «καμπάνες» έχουν… πέσει, καθώς παρήλθε το χρονικό περιθώριο που είχε δοθεί…


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close