background img
banner
banner

Δημοπράτηση μέχρι το καλοκαίρι!

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΑΙΓΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ – ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ

Απόλυτη ικανοποίηση επικρατεί στις τάξεις της δημοτικής αρχής για την εξασφάλιση του κονδυλίου για το έργο σύνδεσης του λιμένα Αιγίου με τον νέο αυτοκινητόδρομο, καθώς, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι διαδικασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και το μεγάλο αναπτυξιακό έργο θα έχει δημοπρατηθεί μέχρι το καλοκαίρι! Η πολυαναμενόμενη οδός σύνδεσης αναμένεται να αλλάξει την φυσιογνωμία της περιοχής, δίνοντας τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης στο λιμάνι και κατ’ επέκταση σε ολόκληρη την Αιγιάλεια.

Πρόκειται για ένα χρόνιο αίτημα της περιοχής που ικανοποιείται χάρη στην βούληση της περιφερειακής αρχής, με την προώθησή του στους αρμόδιους υπουργούς ώστε να αποτελεί πλέον ειλημμένη απόφαση η ένταξή του στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του υπουργείου Οικονομικών, με χρηματοδότηση 6.450.000 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι από το 2011 το Περιφερειακό Συμβούλιο είχε εγκρίνει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, ενώ η τεχνική μελέτη είχε εγκριθεί από τον Ιούλιο του 2014 από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, για εγκριθεί στις 7 Ιουλίου του 2015 η οριστική μελέτη της σύνδεσης νέου λιμένα Αιγίου με τη Νέα Εθνική Οδό.

Οι προσπάθειες από μέρους της δημοτικής αρχής Αιγιαλείας δεν σταμάτησαν ποτέ, με τον δήμαρχο Θανάση Παναγόπουλο να λαμβάνει από τον Οκτώβριο τις σχετικές διαβεβαιώσεις από τον Περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα για χρηματοδότηση του έργου. Η είδηση της ένταξης στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ήρθε σαν… δώρο για τον δήμο μόλις τρεις μέρες πριν την Πρωτοχρονιά, οπότε και ανακοινώθηκε επίσημα στον δήμαρχο από τον Περιφερειάρχη. Μάλιστα, από πλευράς Περιφέρειας, το εν λόγω έργο θεωρείται από τα σημαντικότερα που εντάχθηκαν είτε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων είτε στο ΕΣΠΑ, συνολικού προϋπολογισμού 49.080.000 ευρώ για όλη την Περιφέρεια, με σκοπό την ασφάλεια και την άρση της επικινδυνότητας κύριων οδικών αξόνων, αλλά και την υλοποίηση σημαντικών οδικών αξόνων «ανάπτυξης», που αφορούν και τις τρεις περιφερειακές ενότητες της Δυτικής Ελλάδας.

Απ. Κατσιφάρας: ΄΄Θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην οικονομική άνθιση της περιοχής΄΄

Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του κ. Κατσιφάρα, ο οποίος τόνισε ότι ΄΄η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συνεχίζει να προγραμματίζει και να διεκδικεί έργα ενταγμένα στον στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης που έχει εκπονήσει΄΄, επισημαίνοντας ότι ΄΄η σύνδεση του Λιμανιού του Αιγίου με την εθνική οδό δεν είναι απλά ένα οδικό έργο. Θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην οικονομική άνθιση της περιοχής. Υλοποιούμε σταδιακά το όραμά μας για τη Δυτική Ελλάδα , προκειμένου να καταστεί αναπτυξιακός πόλος΄΄.

Να σημειωθεί πως της απόφασης του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Αλέξη Χαρίτση, είχε προηγηθεί θετική εισήγηση για την ένταξη του έργου, τόσο από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, όσο και από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε.

Θαν. Παναγόπουλος: ΄΄Θα αλλάξει την φυσιογνωμία της περιοχής΄΄

Μετά από την ευχάριστη αυτή εξέλιξη, ο δήμαρχος Αιγιαλείας Θανάσης Παναγόπουλος τόνισε ότι ΄΄το 2018 μπαίνει οριστικά για το δήμο μας-κυριολεκτικά και μεταφορικά- σε ένα νέο δρόμο, αφού εγκρίθηκε το ποσό των 6.450.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, για το αναπτυξιακό έργο της σύνδεσης του νέου λιμανιού με τη νέα εθνική οδό. Πρόκειται για ένα έργο οραματικό και εμβληματικό το οποίο θα αποτελέσει ορόσημο και θα αλλάξει τη φυσιογνωμία της ευρύτερης περιοχής και το οποίο μάλιστα ξεκινά, χωρίς καμία καθυστέρηση, από τις αρχές του νέου έτους΄΄. Παράλληλα, ο δήμαρχος ευχαρίστησε θερμά τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε και τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα για τη θετική συμβολή τους στην υλοποίηση του έργου. Πρόκειται, αναμφισβήτητα, για ένα σπουδαίο αναπτυξιακό έργο για το Αίγιο και την ευρύτερη περιοχή που, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του δημάρχου, θα αποτελέσει ορόσημο καθώς θα αφήσει το στίγμα του και θα αλλάξει την φυσιογνωμία της ευρύτερης περιοχής.

Με ταχείς διαδικασίες λόγω ετοιμότητας των μελετών

Είναι ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι υπάρχει ώριμη τοπογραφική, συγκοινωνιακή, υδραυλική και στατική μελέτη που εκπονήθηκε από εξειδικευμένες μελετητικές εταιρείες. Επίσης, διαθέσιμη είναι και η μελέτη σε σχέση με τον προϋπολογισμό και τις απαλλοτριώσεις που θα χρειαστεί να γίνουν, με βάση τη χάραξη του έργου.

Σε ό,τι αφορά το τεχνικό μέρος, η μελέτη του έργου προβλέπει εργασίες κατασκευής οδού, νέας χάραξης, συνολικού μήκους 1557,07 μ., με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Η οδός έχει σαν αφετηρία τον κόμβο εισόδου-εξόδου του Νέου Λιμένα, διέρχεται Δυτικά – Νότια του Βιολογικού Καθαρισμού, της Μαρίνας και των παλαιών σφαγείων, στη συνέχεια κινείται Νότια του ποταμού Μεγανίτη, διασχίζει τον οικισμό Νέου Κόσμου και ακολούθως κινούμενη στα βόρεια του οικισμού καταλήγει στον προβλεπόμενο από την ΠΑΘΕ κυκλικό κόμβο, συνδεόμενη έτσι με την Ολυμπία Οδό στον κόμβο Δυτικά του Αιγίου.
Είναι κοινώς αποδεκτό πάντως, πως η τόσο ταχεία και άμεση πρόσβαση των οχημάτων στην Ολυμπία οδό, μόνο οφέλη μπορεί να αποδώσει συνολικά στην περιοχή και θεωρείται κάτι παραπάνω από απαραίτητη για την λειτουργία του λιμανιού. Επιπλέον, η ανεμπόδιστη πρόσβαση φορτηγών και πούλμαν στο νέο λιμάνι, αντί της διέλευσης μέσα από την πόλη και τη στενή παραλιακή οδό Ζ. Πηγής, εκτιμάται ότι θα αποσυμφορήσει τον αστικό ιστό και θα το καταστήσει άκρως λειτουργικό.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς. Μάθε περισσότερα

Το protionline.gr χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει τη διαδικτυακή εμπειρία σου. Εφόσον συνεχίσεις, συμφωνείς με την χρήση των cookies από εμάς.

Close