background img
banner
banner

Επανέναρξη Νηπιαγωγείου στον Σελινούντα

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ  ΖΗΡΙΑΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Να γνωμοδοτήσει για την λειτουργία παραρτημάτων Nηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2018-2019 στον δήμο Αιγιαλείας, καλείται στην σημερινή συνεδρίασή του, το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας. Η απόφαση αφορά την συνέχιση λειτουργίας τού Νηπιαγωγείου Ζήριας, το οποίο την τρέχουσα σχολική χρονιά λειτουργεί με 12 νήπια ως παράρτημα του Νηπιαγωγείου Καμαρών και αφού εκτελέστηκαν σημαντικές εργασίες στο κτήριο από την Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του δήμου. Ήδη, για το εν λόγω σχολείο έχουν γίνει 11 εγγραφές για την σχολική χρονιά 2018-2019.

Παράλληλα, από την νέα χρονιά πρόκειται να επαναλειτουργήσει το Νηπιαγωγείο Σελινούντα. Όπως έκανε γνωστό στo “Protionline.gr”  η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγιαλείας Αθηνά Σκανδάμη, από έρευνα που διενεργήθηκε μέσω και του εμβολιασμού που πραγματοποίησε ο Σύλλογος, διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν πολλά νήπια που θα μπορούσαν να εγγραφούν ώστε να επαναλειτουργήσει το Νηπιαγωγείο Σελινούντα. Μάλιστα, η επανέναρξή του εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία και από την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Σκανδάμη, σημαντική είναι η συμβολή του διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Σελινούντα Τρύφωνα Αγγελόπουλου αλλά και τον περιοίκων που καθάρισαν τον χώρο που ως τώρα παραμένει κλειστός.

Βαρύτητα λόγω της δίχρονης υποχρεωτικής φοίτησης

Φέτος πάντως, αναμένεται να δοθεί ιδιαίτερα βαρύτητα στα Νηπιαγωγεία, λόγω του πιλοτικού προγράμματος υποχρεωτικής διετούς φοίτησης (νήπια και προνήπια) που εντάχθηκε και ο δήμος Αιγιαλείας (έχει ήδη υπογραφεί το σχετικό ΦΕΚ 1586 8/5/2018). Σύμφωνα με την κ. Σκανδάμη, που θεωρεί πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Αιγιάλεια εντάχθηκε στο πρόγραμμα, οι δύο χρονιές φοίτησης στο Νηπιαγωγείο είναι καθοριστικές για την ομαλή μετάβαση των παιδιών στο Δημοτικό Σχολείο. Σε σχετικό άρθρο της, επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι ΄΄η 27η Φεβρουαρίου του 2018, είναι ημερομηνία που βάζει τις βάσεις για μία σωστότερη αντιμετώπιση των μικρών μαθητών μας, για μια στοχευμένη και σε βάθος ενασχόληση με οτιδήποτε χρειάζεται βελτίωση και παρέμβαση πάνω στο κάθε παιδί. Ευτυχής συγκυρία, κατάκτηση, κατάσταση ή όπως αλλιώς θέλει κανείς να το πει το γεγονός ότι οι συνάδελφοι Νηπιαγωγοί είναι Επιστήμονες, με άριστη γνώση του αντικειμένου τους, με επιμορφώσεις και συνεχή αναζήτηση. Βοηθός στο έργο τους το Διαθεματικό Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών αποτέλεσμα έρευνας, άοκνης δουλειάς και βαθειάς γνώσης της νηπιακής ηλικίας 4-6 ετών΄΄.
Σημειώνει ακόμη ότι ΄΄στο Πρόγραμμα Σπουδών που ακολουθείται σε όλα τα Νηπιαγωγεία, δίνεται έμφαση, κυρίως, στην πλήρη ανάπτυξη του παιδιού (προσωπική και κοινωνική συνειδητοποίηση, συναισθηματική ισορροπία, κινητικές δεξιότητες και γνωστική ανάπτυξη) και τα γνωστικά αντικείμενα αποτελούν μέσο για την ενίσχυση της ολόπλευρης ανάπτυξης. Η φιλοσοφία του στηρίζεται στο παιγνίδι (ελεύθερο και δομημένο) αφού αυτό αποτελεί για το παιδί φυσικό τρόπο μάθησης και το κύριο μέσο για την ολόπλευρή του ανάπτυξη. Η Προσχολική Εκπαίδευση θεωρείται ως μέσο πρόληψης της σχολικής αποτυχίας και του κοινωνικού αποκλεισμού, γιατί προσφέρει πολύτιμο χρόνο στο παιδί να ωριμάσει και να ανακαλύψει τις δυνατότητές του μέσα από τις δομημένες δημιουργικές δραστηριότητες του ωρολογίου προγράμματος. Τα νήπια 4 έως 6 ετών, που χρόνια βρίσκονται μέσα στα Νηπιαγωγεία μας, αλλά με σοβαρές απώλειες λόγω της νομοθεσίας, θα έρθουν σε βάθος τριετίας στο φυσικό τους χώρο΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
· · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr