background img
banner
banner

Άρνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για στάση λεωφορείων της στο Αίγιο…

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ

Την… ελπίδα ότι σύντομα, με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων και την σιδηροδρομική σύνδεση, η πόλη του Αιγίου θα εξυπηρετηθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισημαίνει η εταιρεία, απαντώντας αρνητικά επί του παρόντος, στο αίτημα που είχε καταθέσει το Επιμελητήριο Αχαΐας για στάση λεωφορείου της στο Αίγιο, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες.

Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο, το Επιμελητήριο Αχαΐας με επιστολή του προς το Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, ζητούσε τα λεωφορεία που μεταφέρουν τους επιβάτες από την Πάτρα στο Κιάτο, να κάνουν στάση στο Αίγιο, τονίζοντας πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξυπηρετεί με λεωφορεία τους επιβάτες της από Πάτρα, ώστε να χρησιμοποιούν τον προαστιακό σιδηρόδρομο των Αθηνών από το Σταθμό του Κιάτου. Παρότι όμως εκτελούνται 10 δρομολόγια λεωφορείων ημερησίως, από αυτά μόνο 3 κάνουν ενδιάμεση στάση στο Διακοπτό για την ανταπόκριση του Οδοντωτού και κανένα στο Αίγιο. ΄΄Θέλουμε να εξετάσετε τη δυνατότητα να εξυπηρετείται και το Αίγιο με μια στάση σε όλα τα δρομολόγια. Η πόλη του Αιγίου και η Αιγιάλεια γενικότερα είναι πολύ σημαντικός προορισμός, εκτιμώντας με βάση τα στοιχεία που διαθέτουμε ότι περιλαμβάνουν το 1/5 των επιχειρήσεων της Αχαΐας, με ζωηρή οικονομική και ιδιαίτερα  αυξημένη την τουριστική δραστηριότητα΄΄, ανέφερε στο αίτημά του το Επιμελητήριο, πλην όμως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αντίθετη γνώμη.

Συγκεκριμένα, στην απάντησή της, επισημαίνει: ΄΄Επί του παρόντος δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του αιτήματός σας λόγω χαμηλής καταγεγραμμένης επιβατικής κίνησης κατά την περίοδο στάθμευσης των λεωφορείων στο Αίγιο, αυξημένου χρόνου στην εκτέλεση της παράκαμψης στο Αίγιο και κατ’ επέκταση σημαντικής επιβάρυνσης του συνολικού χρόνου του δρομολογίου του λεωφορείου από Πάτρα για Κιάτο και αντίστροφα, αλλά και άλλων λειτουργικών προβλημάτων που σχετίζονται με την ενεργοποίηση στάθμευσης στο Αίγιο. Τέλος, ευελπιστούμε ότι σύντομα, με την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Κιάτο- Ψαθόπυργος, η πόλη του Αιγίου θα συνδεθεί σιδηροδρομικά και τότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. θα είναι σε θέση να παρέχει στους πολίτες του Αιγίου την βασική, επιβατική υπηρεσία στην οποία δραστηριοποιείται και παρέχει, δηλαδή την δυνατότητα μεταφοράς επιβατών με δρομολόγια τρένων΄΄.

Τουλάχιστον να σταματάει στην Ν.Ε.Ο. στο ύψος του Αιγίου…

Σχολιάζοντας την απάντηση στο “Protionline.gr” ο α΄ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρίστος Τηλιγάδης, διευκρίνισε πως το αίτημα δεν αφορούσε στάθμευση παρά μόνο πέρασμα από το Αίγιο ώστε να εξυπηρετείται ο κόσμος. Τόνισε επίσης πως ακόμη κι αν δεν είναι εφικτό το λεωφορείο να μπαίνει στο Αίγιο, τουλάχιστον θα μπορούσε να σταματάει στο 175ο χιλιόμετρο της Νέας Εθνικής Οδού στο ύψος των βενζινάδικων. Σε κάθε περίπτωση το Επιμελητήριο σκοπεύει να επανέλθει με νέα παρέμβασή του για το θέμα.


Διαβάστε περισσότερα:
· ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr