background img
banner
banner

Η… κλήση τους είναι σε αναμονή

20 ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ 1.600 ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ – «ΑΛΛΑΛΟΥΜ» ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΙΑΤΡΕΙΑ

Την αγωνία τους διότι αδυνατούν να κλείσουν τηλεφωνικώς ραντεβού για τις υπηρεσίες και τα ιατρεία σε όλη την Αιγιάλεια που υπάγονται στο Κέντρο Υγείας Ακράτας, εξέφρασαν αρκετοί πολίτες στo protionline.gr.

Οι προσπάθειες για τηλεφωνική επικοινωνία ¨πέφτουν στο κενό¨ με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εξεταστούν αλλά και να τους συνταγογραφηθούν φάρμακα. Στο Κ.Υ. Ακράτας και τα κατά τόπους ιατρεία προσφέρουν τις υπηρεσίες τους είκοσι ιατροί, σηκώνοντας το μεγάλο βάρος κάλυψης όλης της υπαίθρου της Αιγιάλειας και όχι μόνο, εκτελώντας περί τα τετρακόσια ραντεβού κάθε μέρα και συνταγογραφήσεις, κατά μέσο όρο.

«Οι γιατροί δουλεύουν τέσσερις μέρες την βδομάδα και όταν κάνουν εφημερίες δικαιούνται και ένα ρεπό. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περίπου 1600 ραντεβού την εβδομάδα. Νομίζω ότι αυτό το νούμερο από μόνο του, είναι ικανό να δώσει το στίγμα της δουλειάς που γίνεται και το πόσο φορτωμένο είναι το σύστημα γενικά και η ιατρική κοινότητα αυτές τις μέρες στο Κέντρο» αναφέρει στo protionline.gr ο Επιστημονικά Υπεύθυνος του Κ.Υ. Ακράτας Σπύρος Μάρκου, δίδοντας το σαφές μήνυμα – με την γλώσσα των αριθμών… – ότι είναι αδύνατο να ανταποκριθεί το τηλεφωνικό κέντρο της δομής.

Να επισημανθεί ότι αυτό το θέμα έχει προκύψει μόνο για τα κλεισμένα ραντεβού για συνταγογράφηση φαρμάκων και τα ραντεβού που αφορούν το εποχικό εμβόλιο της γρίπης και όχι τον εμβολιασμό κατά του covid-19.

Δύο άτομα προσπαθούν να ικανοποιήσουν 600 τηλεφωνικές κλήσεις

Και ενώ οι απανταχού δημότες έχουν επιδοθεί με ιδιαίτερη επιτυχία στο “εθνικό σπορ” του Έλληνα – αυτό το “της τελευταίας στιγμής” δηλαδή – και μπαίνουν όλοι μαζί στο “παρά πέντε” ώστε να κλείσουν τα ραντεβού τους, την ίδια στιγμή οι υπάλληλοι και οι γιατροί του Κέντρου Υγείας Ακράτας αδυνατούν να ανταποκριθούν. Πιο συγκεκριμένα, όχι μόνο δεν είναι εφικτό να εξυπηρετηθούν οι τηλεφωνικές κλήσεις κάθε μέρα, αλλά οι δύο τηλεφωνήτριες που προσπαθούν να φέρουν σε πέρας όλη αυτή την δύσκολη αποστολή, δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν κυριολεκτικά ούτε τους μισούς.

Το αποτέλεσμα είναι, ενώ το τηλέφωνο του Κ.Υ. είναι κατειλημμένο, λόγω ειδικής ρύθμισης από την υπηρεσία του ΟΤΕ, εμφανίζεται ότι χτυπά και ότι δεν το σηκώνει κανείς. Για ώρες. Για πολλές ώρες. Με αποτέλεσμα αυτό, όχι μόνο να εκνευρίζει τους δημότες αλλά πολύ περισσότερο, να τους απογοητεύει.

«Δεν υπάρχουν άλλα ραντεβού για το επόμενο διάστημα»

«Έχω ζητήσει με επίσημο έγγραφο από τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ να μεταφερθούν τα ραντεβού σε εξωτερικό συνεργείο, όπως γίνεται δηλαδή αυτή την στιγμή στο Νοσοκομείο του Αιγίου. Αυτή η υπηρεσία είναι επί 24ωρου βάσεως και έχει πλήρη ενημέρωση και στον ενδιαφερόμενο με sms στο κινητό του, αλλά και λειτουργεί σαφώς πιο γρήγορα. Βέβαια, υπάρχει και ο τρόπος που ο καθένας μπορεί να μπει στην επίσημη ιστοσελίδα και να κλείσει μέσω της πλατφόρμας το ραντεβού του. Όμως δυστυχώς, αυτόν τον τρόπο δεν τον προτιμούν. Και είναι λυπηρό το ότι οι νεαρότεροι, συγγενείς ή φίλοι των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να κλείσουν ραντεβού διαδικτυακά, δεν τους βοηθούν. Με αποτέλεσμα να υπάρχει συμφόρηση. Δεν υπάρχουν άλλα ραντεβού αυτή την στιγμή, από την πληροφόρηση που έχω έχουν κλείσει όλες οι ημερομηνίες και οι ώρες για το επόμενο διάστημα» επισημαίνει ο κ. Μάρκου στo protionline.gr προσπαθώντας να δώσει την εικόνα της κατάστασης.

Η αλήθεια είναι ότι το Κ.Υ. Ακράτας όχι μόνο εξυπηρετεί πολύ κόσμο, όχι μόνο καλύπτει ακόμα και περιστατικά μη δικής της δικαιοδοσίας (μέχρι και από το Δερβένι Κορινθίας υπάρχει κόσμος που εξυπηρετεί) αλλά θεωρείται πολύ οργανωμένο και εξελιγμένο, ώστε να ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση του θα προκύψει.

Η περίπτωση των μαζικών τηλεφωνημάτων και το “αλαλούμ” που προκύπτει αυτές τις μέρες στο τηλεφωνικό κέντρο είναι η “μύγα μες στο γάλα”, με τον ίδιο τον Επιστημονικά Υπεύθυνο κ. Μάρκου, να καταλήγει να πει για το ζήτημα: “Θα προσπαθήσουμε να γίνει συνταγογράφηση σε όλους ανεξαιρέτως, στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Όμως θα ήθελα να κατανοήσει ο κόσμος το τεράστιο ενδιαφέρον και την μαζική συμμετοχή για να κλείσουν όλοι ραντεβού ή να εξυπηρετηθούν και πώς είμαστε και εμείς άνθρωποι και όλοι μας κάνουμε το καλύτερο για να υπάρξει λύση στο ζήτημα και να μπορέσουν να κλείσουν όλοι. Παράλληλα να επισημάνουμε ότι η εμβολιαστική κάλυψη και διαδικασία για τον κορωνοϊό στο κέντρο μας, συνεχίζεται κανονικά και καλούμε όλους τους δημότες να συμμετάσχουν στην επιχείρηση “Ελευθερία”. Αυτό είναι η μόνη απόφαση και τακτική, όπου μπορεί να νικηθεί ο covid-19”.

Υπάρχει η δυνατότητα του να ενημερώνεται ο πολίτης από μόνος του μέσω πλατφόρμας

Η διοίκηση της δομής, προσανατολίζεται να δοθεί σε πρώτο χρόνο στο εξής, προτεραιότητα στους δημότες της Αιγιάλειας και σε δεύτερο χρόνο, να μπορέσει να υπάρξει μέσω του ΥΠΕάρχη η λύση του τηλεοπτικού κέντρου, γεγονός που σημαίνει ότι άμεσα θα δοθεί μεγάλη “ανάσα” στο πρόβλημα που έχει φέρει την κατάσταση στο απροχώρητο.
Να σημειωθεί ότι, η συνταγογράφηση και η ζήτηση των ημερομηνιών για τα ραντεβού θα συνεχιστούν να κλείνονται όταν υπάρχουν νέες διαθέσιμες επιλογές και ημέρες, ενώ πάντοτε υπάρχει η δυνατότητα της διαδικτυακής εφαρμογής, όπου κάθε δημότης μπορεί να ενημερωθεί real time για τα ραντεβού, τις συνθήκες, τα ωράρια ή την διαθεσιμότητα που υπάρχει.

Τέλος, να επισημανθεί ότι ανάλογο πρόβλημα δεν έχει προκύψει στο Γενικό Νοσοκομείο Ανατολικής Αχαΐας (Αιγίου) καθώς αυτό, λειτουργεί με τηλεφωνικό κέντρο πενταψήφιου αριθμού για το κοινό και επί 24ώρου βάσεως.


Διαβάστε περισσότερα:
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr