background img
banner
banner

Ο Έρωτας… είναι φτωχός

ΜΕ ΦΕΙΔΩ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓ. ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ – ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ Η ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΗ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Όλη την καλή διάθεση είχαν την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου καταναλωτές, έμποροι και επαγγελματίες να τηρήσουν το έθιμο των τελευταίων χρόνων που θέλει τους ερωτευμένους να ανταλλάσσουν δώρα, την ημέρα γιορτής του ξενόφερτου Αγίου Βαλεντίνου. Πολλά καταστήματα διαμόρφωσαν αναλόγως τις βιτρίνες τους, τα σχετικά είδη βρέθηκαν σε… πρώτο πλάνο, η ζήτηση ήταν ικανοποιητική, δεν συνέβη όμως το ίδιο και με τις αγορές που ήταν μεν περισσότερες από τις προηγούμενες ημέρες, όμως ήταν πιο «φτωχές».

Καταστήματα εσωρούχων, αρωμάτων και ειδών δώρου, προέταξαν τις κόκκινες καρδιές, βάζοντας στο κλίμα τους καταναλωτές, από μέρες. Τα ανθοπωλεία έγιναν τα πιο… κόκκινα σημεία συνάντησης, ενώ φούρνοι και ζαχαροπλαστεία «στολίστηκαν» με γλυκά υπό το σχήμα κόκκινης καρδιάς. Και ποιος δεν γεύτηκε το κλασικό κουλούρι, μόνο που αυτή τη φορά ήταν… καρδούλα, ανεξάρτητα από το εάν ήταν ερωτευμένος ή όχι. Ο Άγιος του έρωτα και των αγορών έριξε τα βέλη του, ενέδωσαν αρκετοί, ωστόσο ήταν εμφανής η αδυναμία να προχωρήσουν σε αγορές. Έτσι τα ακριβά είδη πέρασαν σε δεύτερη μοίρα και οι προτιμήσεις των ερωτευμένων στράφηκαν σε πιο φθηνές λύσεις ένδειξης αγάπης.

Στα ανθοπωλεία οι παραγγελίες των ακριβών συνθέσεων έγιναν από νωρίς, όμως ήταν λίγες… Τα καταστήματα πώλησης άνθεων και δώρων ήταν αδύνατον να μην… τραβήξουν τα βλέμματα αφού ήταν από μόνα τους μια γιορτή.

Προσιτές λύσεις σε άνθη και δώρα

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος «Ορχιδέα» Γιώργος Μαστροκωστόπουλος, μιλώντας στo protionline.gr για την κίνηση της ημέρας, επισήμανε: ΄΄Υπήρξε ζήτηση, όμως ο κόσμος στράφηκε κυρίως σε οικονομικά πακέτα και όχι σε ακριβές συνθέσεις. Δύσκολα υπήρξαν πελάτες που επέλεγαν ανθοδέσμες π.χ. με 30 ευρώ. Μία μικρή σύνθεση ή ένα τριαντάφυλλο ήταν οι συνήθεις παραγγελίες του Αγίου Βαλεντίνου. Λειτούργησαν σε σφιχτό πλαίσιο και η ροή δεν θύμισε προηγούμενα χρόνια που υπήρχαν αγορές οι οποίες ήταν πιο εντυπωσιακές και κατά συνέπεια και πιο ακριβές΄΄. Ως προς τα είδη που προτιμήθηκαν, είπε: ΄΄Μεγαλύτερη ζήτηση παρουσίασε και φέτος το κόκκινο τριαντάφυλλο και γενικά ό,τι υπήρχε σε κόκκινο όπως και τα είδη της ημέρας, αρκουδάκια, μπαλόνια κ.λπ.΄΄. Και πρόσθεσε: ΄΄Ήταν εμφανές ότι στους καταναλωτές άρεσαν πολλά είδη, ρωτούσαν τις τιμές αλλά οι περισσότεροι κατέληγαν σε φθηνές λύσεις. Δυστυχώς, ο καταναλωτής λειτουργεί φοβισμένα, ναι μεν εκτιμάει το καλύτερο και στρέφεται προς αυτό, όμως διστάζει να το αγοράσει κι αυτό δείχνει τη γενικότερη οικονομική στενότητα που υπάρχει΄΄.

Μειώθηκαν οι νεαροί καταναλωτές…

To βράδυ της Τρίτης 14 Φεβρουαρίου πάντως η κίνηση στα καταστήματα του Αιγίου δεν θύμιζε σε κάτι μέρα… γιορτής. Ο ιδιοκτήτης του αρωματοπωλείου «Ροδοσταλίς» Μανώλης Βλαχάκης, ανέφερε στο protionline.gr: ΄΄Δεν μπορούμε να πούμε ότι σημειώθηκε αξιόλογη αύξηση τζίρου εξαιτίας της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Οι περισσότεροι ήταν πελάτες μας που κάνουν τακτικά τις αγορές τους και δεν κυριάρχησαν τα δώρα. Σε αυτό βέβαια συνετέλεσε το γεγονός ότι, εξαιτίας της μεταφοράς του Τμήματος της Φυσικοθεραπείας στην Πάτρα, έχουν μειωθεί οι νεότεροι καταναλωτές. Τα προηγούμενα χρόνια π.χ. οι περισσότεροι που τιμούσαν αυτή τη μέρα με δώρα, ήταν οι φοιτητές κάτι που δεν υπήρξε φέτος. Δύσκολα οι μεγαλύτεροι σε ηλικία θα κάνουν δώρα, συνήθως έχουν μάθει να καλύπτουν τις ανάγκες τους΄΄.
Επιπλέον, ο κ. Βλαχάκης παρατήρησε: ΄΄Εκείνο που άλλαξε περισσότερο την ημέρα αυτή ήταν το κλίμα και όχι οι αγορές. Ο μέσος Αιγιώτης δεν περιμένει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για να κάνει δώρα΄΄. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, περισσότερο κόσμο είχε η αγορά του Αιγίου τις πρωινές ώρες παρά το απόγευμα.

«Ξεπούλησαν» κουλούρια και γλυκά σε σχήμα καρδιάς

Κι ενώ τα πιο ακριβά είδη και τα δώρα του… Βαλεντίνου δεν προτιμήθηκαν όπως αναμενόταν, ανάρπαστα έγιναν αρτοποιήματα σε σχήμα καρδιάς! Οι φούρνοι που είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν κουλούρι Θεσσαλονίκης για ερωτευμένους, κυριολεκτικά… ξεπούλησαν ενώ ιδιαίτερης ζήτησης έτυχαν και τα γλυκά σε ανάλογο σχήμα και χρώμα.

΄΄Πραγματικά φέτος υπήρξε πολύ μεγάλη ζήτηση σε οτιδήποτε δημιουργήσαμε σε σχήμα καρδιάς. Αυτό φανερώνει την αδυναμία του κόσμου να προβεί σε ακριβά δώρα. Αρκείται έτσι σε μία τρυφερή χειρονομία, προσφέροντας κάτι γλυκό σε σχήμα καρδιάς που και ανταπόκριση έχει και κοστίζει λιγότερο΄΄, ανέφερε στo protionline.gr ο πρόεδρος της Συντεχνίας Αρτοποιών Αιγιαλείας Αρίστος Τηλιγάδης.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · · · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr