background img
banner
banner

Η επιστολή έφερε συσπείρωση στελεχών

ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Ο Κ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ 2020

Ηχηρή απάντηση σε όσους έσπευσαν να στοχοποιήσουν τον Κώστα Σπηλιόπουλο για τις δυσλειτουργίες του ΟΣΕ και να τον συμπεριλάβουν στους έχοντες ευθύνες για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, αποτελεί η επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό, λίγο πριν την παραίτησή του, αποσπάσματα της οποίας έδωσε στη δημοσιότητα, μετά τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών.
Ο υποψήφιος δήμαρχος Αιγιαλείας και επικεφαλής της παράταξης «Αιγιάλεια Προορισμός» οδεύει ακάθεκτος προς τις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου, αποδεικνύοντας ακόμη και μέσα από αυτή την εξέλιξη, την προνοητικότητα, την καθαρότητα και την υπευθυνότητα με την οποία λειτουργεί.

Συσπείρωση και ενθουσιασμός στην παράταξη «Αιγιάλεια Προορισμός»

Τυγχάνει δε της εμπιστοσύνης σύσσωμου του συνδυασμού του, κάτι που εκφράστηκε στην συγκέντρωση στελεχών και υποψηφίων (300 τον αριθμό), στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο τη Δευτέρα 28 Αυγούστου.

Η συσπείρωση και ο ενθουσιασμός αποτέλεσαν ακόμη μία απάντηση στη «λάσπη» που δέχεται ο επικεφαλής, ο οποίος ακόμη με την απόφασή του τότε να παραιτηθεί, απέδειξε την εντιμότητά του. Άλλωστε αποτελεί χαρακτηριστικό της πολιτικής του διαδρομής ότι βρίσκεται πάντα ένα… βήμα πιο μπροστά από τις εξελίξεις, προειδοποιώντας εν προκειμένω τον Πρωθυπουργό για τις αγκυλώσεις και παθογένειες του Οργανισμού.

Τα πεπραγμένα της ολιγόμηνης θητείας του στον ΟΣΕ

Ο ίδιος ο κ. Σπηλιόπουλος, στην ανακοίνωσή του, αναφέρει: ΄΄Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα νιώθω την υποχρέωση και την προσωπική ανάγκη να ενημερώσω για την στάση μου απέναντι στα σοβαρά προβλήματα του ΟΣΕ κατά τη διάρκεια της ολιγόμηνης θητείας μου ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού. Ανέλαβα τη θέση αρχές Νοεμβρίου του 2019 και υπέβαλα την παραίτηση μου στις 3 Ιουνίου του 2020. Στις 28 Μαΐου του 2020 γνωρίζοντας πια καλά τις παθογένειες και τις αγκυλώσεις του οργανισμού, απευθύνθηκα στον Πρωθυπουργό με εμπιστευτική επιστολή. Δημοσιοποιώ κάποια αποσπάσματα της μακροσκελούς και λεπτομερούς επιστολής μου΄΄.

Τι ανέφερε η επιστολή στον Πρωθυπουργό

Αναφερόμενος στους λόγους που του επέβαλαν να απευθυνθώ σε αυτόν (τον Πρωθυπουργό), έκανε γνωστά τα εξής: «Ο ΟΣΕ και ο σιδηρόδρομος δεν χωρούν δυσλειτουργίες, καθυστερήσεις, συνδικαλιστικούς και κομματικούς ανταγωνισμούς και κυρίως αδιαφάνεια και παλαιοκομματικές μεθοδεύσεις.

Αντίθετα χρειάζονται ανασυγκρότηση, ταχύτητα, εκσυγχρονισμό και γρήγορη προσαρμογή στις νέες ευρωπαϊκές απαιτήσεις. Θεωρώ ότι έχω ευθύνη απέναντί σας και γι’ αυτό πρέπει να σας ενημερώσω.

Η διαδρομή μου και η αξιοπρέπειά μου στην 30χρονη πολιτική μου διαδρομή είναι η σημαντικότερη περιουσία μου και δεν μπορώ να την ακυρώσω αποδεχόμενος απαράδεκτες μεθοδεύσεις εις βάρος μου. Είναι μία διαδρομή που λογοδοτεί βασανιστικά στη συνείδησή μου και ταλανίζεται από την ατομική ευθύνη».

Περιγράφοντας αυτά που κατάφερε στους επτά μήνες της θητείας του, επισήμανε στον Πρωθυπουργό, τα εξής: «Διαχειριστήκαμε αποτελεσματικά και με πλήρη διαφάνεια μια δύσκολη κατάσταση που βρήκαμε. Με δύσοσμες υποθέσεις, κομματικοποίηση, και πλήρη αδρανοποίηση των λειτουργιών της εταιρείας.

*Προετοιμάσαμε παρεμβάσεις αναβάθμισης της σιδηροδρομικής υποδομής και κυρίως την συστηματική συντήρηση αυτής, κάτι που δεν υπήρξε ποτέ μέχρι σήμερα. Στόχος μας είναι ο σύγχρονος σιδηρόδρομος με ικανότητα και ετοιμότητα για να εξυπηρετήσει τις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργούνται.

*Η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκης τέλος του 2020 θα γίνεται σε (3.30) τρεισήμισι ώρες και την επόμενη χρονιά (εφόσον ολοκληρώσει και η ΕΡΓΟΣΕ τα έργα σηματοδότησης) θα γίνεται σε (3) τρεις περίπου ώρες.

*Ανασυγκροτούμε τον οργανισμό με διαφάνεια ώστε να έχουμε γρήγορα αποτελέσματα και λειτουργία ενός σύγχρονου δημόσιου οργανισμού».

Και συνέχιζε: «Φαίνεται όμως ότι η προσπάθεια που κάνουμε ενοχλεί τις υπάρχουσες δομές όπως λειτουργούσαν και τα διάφορα συμφέροντα που βρίσκουν ευήκοα ώτα στους διαδρόμους του Υπουργείου.

Ο Υπουργός παρά τα επίμονα αιτήματά μου ποτέ δεν με δέχθηκε για συνεργασία και ενημερώσεις. Αντίθετα με διάφορους τρόπους υπονομεύει την προσπάθειά μου και την παρουσία μου. Φαίνεται ότι χάλασε η συνταγή και διαψεύστηκαν οι προσδοκίες ορισμένων.

Οι λόγοι που συμβαίνουν αυτά είναι σε μένα απολύτως καθαροί και τους έχω αναφέρει στον κ. Δημητριάδη, θέλουν διοίκηση απόλυτα υποταγμένη στους δικούς τους σχεδιασμούς και αυτά δυστυχώς είναι σε γνώση του Υπουργού».

Κλείνοντας την επιστολή του τόνισε τα ακόλουθα: «Κύριε Πρωθυπουργέ. Έχω μεγάλη ευθύνη για τη θέση που μου εμπιστευτήκατε και επειδή δεν μου επιτρέπεται να αποδεχθώ τέτοιου είδους προσβολές και μεθοδεύσεις θέλω να σας ρωτήσω με απόλυτη ειλικρίνεια.

Πιστεύετε ότι μπορώ και πρέπει να συνεχίσω στη θέση του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ; Είναι ισχυρή η σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας που είχαμε αναπτύξει; Αν η απάντηση είναι θετική ζητώ: Την στήριξη στο πρόσωπο μου, αλλαγή των μελών του Δ.Σ. με άτομα της δικής σας απολύτου εμπιστοσύνης, την αυστηρή αξιολόγηση της θητείας μου στον ΟΣΕ μετά από έναν (1) χρόνο, την επίσκεψη σας στον ΟΣΕ, αν είναι δυνατόν, που θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα και την ανασυγκρότηση και εξυγίανση του ΟΣΕ.
Αν η απάντηση είναι αρνητική σας παρακαλώ ενημερώστε με αρμοδίως για να λύσουμε ένα πρόβλημα που με ταλαιπωρεί αφάνταστα, όσο καμία άλλη φορά στην πολιτική μου διαδρομή.
Και βεβαίως για να αναλάβουν άλλοι τις ευθύνες και τις τύχες του πολύπαθου ΟΣΕ».

«Κινούμαι πάντα στο φως και αυτό το πνεύμα θέλω να φέρω στον δήμο της Αιγιάλειας»

Στην ανακοίνωσή του, ο κ. Σπηλιόπουλος καταλήγει ως εξής: ΄΄Μετά από πέντε μέρες, στις 3 Ιουνίου, υπέβαλα την παραίτησή μου η οποία και έγινε αποδεκτή. Η ειλικρίνεια, η καθαρότητα και η υπευθυνότητα ήταν και είναι τα χαρακτηριστικά της πολιτικής μου διαδρομής. Αθόρυβα αλλά με αποφασιστικότητα πορεύτηκα και πορεύομαι για το συμφέρον του πολίτη. Κινούμαι πάντα στο φως χωρίς υπόγειες διαδρομές και αυτό το πνεύμα θέλω να φέρω στον δήμο της Αιγιάλειας΄΄.


Διαβάστε περισσότερα:
Κατηγορίες Άρθρου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr