background img
banner
banner

Ανταποκρίθηκαν εκπρόσωποι από είκοσι και πλέον φορείς και συλλόγους

ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Με τη διαπίστωση ότι παραγωγικοί φορείς, σύλλογοι και τοπική αυτοδιοίκηση έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, προτάσεις και όραμα για τον τουρισμό στην Αιγιάλεια, έκλεισε ο γύρος των ενημερωτικών συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 1η και το Σάββατο 2 Μαρτίου, σε Αίγιο και Ακράτα αντίστοιχα. Για πρώτη φορά συντελείται μία οργανωμένη προσπάθεια ώστε ο δήμος Αιγιαλείας να αποκτήσει συγκεκριμένη τουριστική ταυτότητα προτάσσοντας τα ιδιαίτερα στοιχεία και χαρακτηριστικά του. Και ευτυχώς αυτά μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Γνωρίζοντας ότι ο τουρισμός είναι ένας σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης, ο δήμος έχει θέσει ως στρατηγικό στόχο της τουριστικής πολιτικής του, τη χρήση και αξιοποίηση όλων των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής. Το Σχέδιο Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης και Branding έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή με την υποστήριξη της εξειδικευμένης Ομάδας Έργου της EURICON ΕΠΕ, που αποτελεί Σύμβουλο Διαχείρισης και Ανάπτυξης Προορισμού.

Σημαντικό το ενδιαφέρον

Από το πρωί ως το απόγευμα του Σαββάτου, στον χώρο των Παλαιών Σφαγείων Αιγίου πραγματοποιήθηκαν διαδοχικές συναντήσεις αλλά και ταυτόχρονες, του Συμβούλου Διαχείρισης και Ανάπτυξης Προορισμού και των μελών της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου με τοπικούς φορείς, μέλη σωματείων, ενώσεων και συλλόγων. Σύμφωνα με τα όσα μετέφερε στo Protionline.gr ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, Παναγιώτης Αγγελόπουλος, ΄΄το πρώτο θετικό στοιχείο είναι η πολύ σημαντική ανταπόκριση των ανθρώπων του πολιτισμού, του περιβάλλοντος, της φιλοξενίας, της εστίασης αλλά και παραγωγικών και επαγγελματικών φορέων της Αιγιάλειας στο κάλεσμά μας. Αυτό φανερώνει αφενός τις προσδοκίες που έχουν άνθρωποι διαφορετικών κλάδων και δραστηριοτήτων από την αύξηση της επισκεψιμότητας και αφετέρου το ότι πιστεύουν στη δυναμική που ο δήμος μας θέλει να δώσει στον τουρισμό, μέσω της δημιουργίας τουριστικής ταυτότητας΄΄.

Να σημειωθεί ότι εκτός από τα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης, το «παρών» έδωσαν οι αντιδήμαρχοι Παναγιώτης Ανδριόπουλος και Μαρία Αγγελοπούλου. Επίσης, μεταξύ άλλων, στις συναντήσεις έλαβαν μέρος εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Συλλόγων Αιγιάλειας, του Χορευτικού Ομίλου Αβύθου, του αθλητικού συλλόγου Αθηνόδωρος, του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου, του Ορειβατικού Συλλόγου, του Συλλόγου «Ήλιος» Σελιανιτίκων, της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας (με τον αντιπρόεδρο Χρήστο Κανελλή να είναι και μέλος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του δήμου). Ακόμη έλαβαν μέρος ο περιφερειακός σύμβουλος, αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου και μέλος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης Αρίστος Τηλιγάδης, ελαιοπαραγωγοί και οινοποιοί – μέλη του Δικτύου «Οινοξένεια».

Ακολούθησε την επόμενη μέρα η δεύτερη συνάντηση στα γραφεία του Συλλόγου Εμπορικής και Τουριστικής Ανάπτυξης Ανατολικής Αιγιάλειας στην Ακράτα, εκεί όπου έλαβαν μέρος, εκτός του Συλλόγου που φιλοξένησε τη συνάντηση, η τοπική ποδοσφαιρική ομάδα, επιχειρηματίες της Ανατολικής Αιγιάλειας καθώς επίσης και η αντιδήμαρχος Μαρία Σταυροπούλου.

Με προτάσεις και επιχειρήματα

Συνολικά, στις δύο συναντήσεις έλαβαν μέρος εκπρόσωποι περί των είκοσι φορέων και συλλόγων. Μιλώντας για τα συμπεράσματα που εξήχθησαν, ο κ. Αγγελόπουλος είπε πως ΄΄βασιζόμενοι στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη δυναμική της Αιγιάλειας, μπορεί να επιτευχθεί η οικοδόμηση και η ενίσχυση της φήμης και η αναγνώριση της περιοχής ως πρότυπου τουριστικού προορισμού΄΄.

Επισήμανε ακόμη πως οι συμμετέχοντες κατέθεσαν αξιόλογες προτάσεις οι οποίες καταγράφηκαν από τον Σύμβουλο Διαχείρισης και Ανάπτυξης και πως πλέον αναλαμβάνει να εκτιμήσει τα αποτελέσματα των συναντήσεων, ώστε μέσα στον Μάρτιο, σε νέα συνάντηση να γνωστοποιηθούν τόσο ο βηματισμός που θα ακολουθήσει η Αιγιάλεια προς την τουριστική ανάπτυξη, όσο και το ποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της θα ρίξει στη «μάχη» της προσέλκυσης τουριστών.

΄΄Ο μελετητής σε συνεργασία με την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, θα καταλήξουμε σε ένα πόρισμα για τη μορφή τουρισμού που θέλουμε να προσελκύσουμε και για το τι θα προτάξουμε. Για παράδειγμα, θα γνωρίζουμε εάν θα δώσουμε έμφαση στη θάλασσα, στον ορεινό όγκο, στον θρησκευτικό τουρισμό, στη γαστρονομία, στα μονοπάτια κ.λπ. ή στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών ειδών τουρισμού΄΄, πρόσθεσε ο πρόεδρος της Επιτροπής.


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

protionline.gr