background img
banner
banner

Ενδιάμεσες εκπτώσεις με «κουτσουρεμένη» αισιοδοξία

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ ΕΝ ΜΕΣΩ… ΓΚΡΙΖΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Με ελπίδες για τόνωση της κίνησης ξεκίνησαν την Πέμπτη και στο Αίγιο οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις που θα διαρκέσουν μέχρι το προσεχές Σάββατο 10 Νοεμβρίου. Η τοπική αγορά, μετά από ένα «γκρίζο» φθινοπωρινό δίμηνο, προσδοκά μία αναθέρμανση του τζίρου, με συγκρατημένη ωστόσο αισιοδοξία. Κυρίως γιατί άπαντες γνωρίζουν ότι οι οικονομικές δυνατότητες έχουν περιοριστεί εν αντιθέσει με τις ημέρες των εκπτώσεων που αυξάνονται και πληθύνονται…
Κάπως έτσι, άνθρωποι της αγοράς φοβούνται ότι οι κανονικές εκπτωτικές περίοδοι έχουν χάσει το νόημά τους αφού την μεγαλύτερη διάρκεια του χρόνου, είτε θα υπάρχουν προσφορές είτε εκπτώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες, όπως επίσης και το σύνηθες στα χρόνια της κρίσης, να κάνουν καλύτερη τιμή στο ταμείο… Όπως τονίζουν άνθρωποι της αγοράς, με αυτό τον τρόπο και οι εκπτώσεις χάνουν την ουσία τους και τα καταστήματα δεν έχουν το κέρδος που θα μπορέσει να αφήσει κάτι στις… τσέπες των ιδιοκτητών τους, αλλά και οι καταναλωτές μπερδεύονται και αποπροσανατολίζονται.

Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που πιστεύουν ότι ανεξάρτητα από τις συγκυρίες, θα δοθεί έστω μία υποτυπώδης ώθηση στα καταστήματα που το τελευταίο διάστημα και στην περιοχή… πνέουν τα λοίσθια.

Άλλωστε, η τοπική αγορά δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει στις ενδιάμεσες εκπτώσεις ούτε βέβαια και στην πολυδιαφημισμένη «Black Friday» που φέτος θα… τιμηθεί στις 23 Νοεμβρίου.

Πάντως, και πέρυσι, η συγκεκριμένη ήταν η μέρα που έκανε τη διαφορά, σύμφωνα με καταστηματάρχες του Αιγίου!

Ελισσάβετ Μπομποτσιάρη: ΄΄Ο καταναλωτής, η τοπική αγορά, ο έμπορος, είναι μια αλυσίδα που δεν πρέπει να σπάει΄΄

Μιλώντας στο Protionline.gr  για τον σχετικά νέο θεσμό των ενδιάμεσων εκπτώσεων, το μέλος του Δ.Σ. του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Αιγιαλείας Ελισσάβετ Μπομποτσιάρη επισήμανε πως, όπως και να έχει η κατάσταση, οι φθινοπωρινές εκπτώσεις ξεκινούν πάντα για τους εμπόρους με την ελπίδα για τόνωση της αγοράς, ενίσχυση του αγοραστικού ενδιαφέροντος του καταναλωτή και κατά συνέπεια αύξηση του τζίρου, χωρίς βέβαια πάντοτε να επιβεβαιώνονται οι προσδοκίες. ΄΄Κάθε νέα χρόνια ευελπιστούμε λοιπόν πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα από την προηγούμενη χρόνια και πως θα δώσουν μια ανάσα στα ταμεία μας και κατά συνέπεια στις τεράστιες οικονομικές μας υποχρεώσεις… Αυτό όμως δεν συμβαίνει…΄΄, ανέφερε η κ. Μπομποτσιάρη, τονίζοντας και τα εξής: ΄΄Η συμβουλή μου προς τους εμπόρους είναι ότι μπορεί να νιώθουμε αγανάκτηση, φόβο, αβεβαιότητα για τα προβλήματα κυρίως τα οικονομικά που δημιούργησε στον κλάδο μας η κρίση, ξέρουμε όμως όλοι πως γι’ αυτό ευθύνεται η ευρύτερη ελάττωση του εισοδήματος του καταναλωτικού κοινού κ όχι «ο επαγγελματισμός μας». Δίνοντας, λοιπόν, την δυνατότητα μέσω των ενδιάμεσων εκπτώσεων στον καταναλωτή να πραγματοποιήσει αγορές από το περίσσευμά του σε προνομιακές τιμές, στηρίζουμε τους ίδιους μας του εαυτούς…΄΄. ΄΄Ο καταναλωτής, η τοπική αγορά, ο έμπορος, είναι μια αλυσίδα που δεν πρέπει να σπάει… Μόνο έτσι θα καταπολεμήσουμε την κρίση σε τοπικό επίπεδο. Αφήνοντας τα χρήματά μας στην πόλη μας, στηρίζουμε τα εμπορικά καταστήματα, προς όφελος των ίδιων των καταναλωτών΄΄, κατέληξε το μέλος του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου.

Αλέξανδρος Αλεξόπουλος: ΄΄Είμαστε επιφυλακτικοί για το πραγματικό όφελος των ενδιάμεσων εκπτώσεων΄΄

΄΄Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις είναι ένας θεσμός που καθιερώθηκε τα τελευταία χρόνια και όπως φαίνεται, μπορεί να δώσει μία μικρή ώθηση, όμως δεν είναι σε θέση να ανατρέψει την δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στην αγορά΄΄, ανέφερε στο Protionline.gr  ο ιδιοκτήτης του καταστήματος «Hondos Center» Αιγίου Αλέξανδρος Αλεξόπουλος.
Παράλληλα, περιγράφοντας την ως τώρα κατάσταση είπε πως η κίνηση βρίσκεται σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο, διατηρώντας επιφυλάξεις για το πραγματικό όφελος από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις.
΄΄Με όλες αυτές τις εκπτωτικές περιόδους, ο κόσμος έχει αποπροσανατολιστεί. Το σκηνικό στην αγορά έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια. Έχουμε υιοθετήσει ξένες προωθητικές ενέργειες, όμως το αγοραστικό κοινό το δικό μας δεν έχει την δυναμική άλλων χωρών΄΄, σημείωσε ακόμη ο κ. Αλεξόπουλος, κάνοντας ωστόσο ειδική αναφορά στην «Black Friday». Όπως είπε, ΄΄πέρυσι η συγκεκριμένη μέρα, πήγε αρκετά καλά. Η διαφορά όμως κατά τις ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ήταν μεγάλη.
Όπως δεν είναι μεγάλα και τα ποσοστά των εκπτώσεων, με εξαίρεση κάποια συγκεκριμένα προϊόντα ή είδη προηγούμενων σεζόν΄΄.

Λάμπης Παπαδόπουλος: ΄΄Οι εκπτώσεις, τώρα πια, δεν μπορούν να κάνουν τη διαφορά΄΄

Ανάλογη είναι και η άποψη του μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου και Νοτιοδυτικής Ελλάδας, Λάμπη Παπαδόπουλου.
΄΄Δυστυχώς, η κατακόρυφη πτώση του τζίρου των εμπορικών καταστημάτων, είναι μία πραγματικότητα που βιώνουμε και εμείς εδώ στο Αίγιο. Ο κόσμος έχει στραφεί στην εστίαση και τα εμπορικά έχουν υποστεί πλήγμα εξαιτίας της μείωσης του αγοραστικού ενδιαφέροντος. Οι εκπτώσεις, τώρα πια, δεν μπορούν να κάνουν την διαφορά. Ή ακόμη κι αν την κάνουν, θα είναι σε τόσο μικρό βαθμό που δεν θα αλλάξει την γενική κατάσταση. Μέχρι στιγμής πάντως, οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν έχουν χαρακτηριστεί ως αποδοτικές. Όλος αυτός ο… καταιγισμός εκπτώσεων και τον κόσμο εξαντλεί και κουράζει αλλά και τα μαγαζιά. Διότι ποια η διαφορά π.χ. της περιόδου των γιορτών όταν αμέσως μετά αρχίζουν οι εκπτώσεις;΄΄, σχολίασε ο κ. Παπαδόπουλος, προσθέτοντας πως τα καταστήματα, για να κάνουν την διαφορά, θα πρέπει να καθιερώσουν πολύ χαμηλές τιμές, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι έτσι θα είναι βιώσιμα…


Διαβάστε περισσότερα:
· · · ·
Κατηγορίες Άρθρου
ΤΟΠΙΚΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

protionline.gr